Søknadsfrist: 30. november

Vi søker dyktig bilskadetakserer

Møller Bil Skadesenter Jessheim

Om arbeidsgiveren

Møller Bil er en del av Møller Mobility Group (MMG) som er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Møller Bil Skade er et eget forretningsområde i Møller Bil AS, med ansvar for all skade- og lakkvirksomhet i kjeden. Vi har i dag 15 Skadesentere i Norge, som alle er sertifiserte Skadespesialister. Skadekjeden består av vel 400 godt kvalifiserte medarbeidere, som alle er opptatt av å levere høy kvalitet og skape en god kundeopplevelse.

Møller Bil Skadesenter Jessheims anlegg er basert på fremtidens teknologi og krav, som blant annet ivaretar arbeidsmiljø, de sertifiserte kvalitetskrav fra importør og fabrikk, samt det ytre miljø. Møller Bil Skadesenter Jessheim vil være blant Europas mest moderne skadesentere.

Møller Bil Skadesenter Jessheim søker Takserer til digital og fysisk skadetaksering

Vi søker en fleksibel skadetakserer som skal støtte kundemottak på karosseriverkstedene ved behov. 

Ønsker du å være en del av et profesjonelt miljø med høyt tempo? Vi søker etter en fremoverlent og dyktig takserer til vårt team. Du må evne å balansere høy kvalitet med stor gjennomføringsevne og samtidig påse at du som ambassadør for selskapet sørger for at kunden står i sentrum gjennom hele skadeprosessen. Vi ser etter en teamspiller som samarbeider godt med andre kollegaer for å skape et sterkt og godt arbeidsmiljø. Å bidra i kundemottak og å være fleksibel er et must. Du må også være en person som setter sikkerhet i førersetet og kjenner til Sikre Bilskadereparasjoner i henhold til bransjekrav.

Dine viktigste arbeidsoppgaver:

  • God planlegging av arbeidsdagene for taksering og drift
  • Taksering av skader digitalt og fysisk
  • Følge opp tilgang av jobb og koordinere flyt for takst, kundemottak og driftsansvarlige
  • Kontakte kundene ifm eventuelle tilleggsarbeider og mersalg
  • Svare på telefon/mail, booke time for kundene og evt håndtere reklamasjonsforespørsler
  • Sette opp pristilbud på DBS og takst
  • Demontering av skade på inntauede biler
  • Bidra i og støtte kundemottak ved behov
  • Bestille deler etter takst og i produksjon

Ønsket erfaring og kvalifikasjoner:

  • Erfaring med skadetaksering og inneha bred faglig forståelse
  • Bransjeerfaring er en stor fordel og interesse for biler og mennesker er et "must"
  • God forståelse for bruk av digitale verktøy
  • Fagbrev som biloppretter eller billakkerer er en fordel
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B
  • God erfaring med DBS
  • Erfaring med kundemottak
  • Erfaring og kunnskap med delebestilling

Vi tror dette er deg: 

  • Imøtekommende og motiveres av å yte god service
  • Vilje til - og leverer kundetilfredshet og opplevelser på øverste hylle
  • En god relasjonsbygger som evner å motivere og begeistre teamet
  • Strukturert, punktlig, nøyaktig og flink til å kommunisere
  • Du multitasker og prioriterer i en hektisk hverdag

Hos oss får du:

  • En spennende og meget allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter
  • Svært godt arbeidsmiljø med gode systemer, tydelige prosesser og gode opplæringsprogrammer
  • Gode betingelser inkl Møller Mobility Groups gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Tydelig fokus på HMS
  • Tilgang til firmahytter på Beitostølen

Trivsel på jobb og godt arbeidsmiljø er svært viktig for oss, og en blanding av kjønn er positivt for miljøet! Vi oppfordrer derfor både kvinner og menn til å søke.

Om du er nysgjerrig og ønsker mer informasjon, ta gjerne kontakt med Øyvind Brenni, se kontaktinformasjon.

Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av vår familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.

Søknadsfrist: Snarest og senest 30. november, søknader vurderes fortløpende.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Øyvind Brenni
Stillingstittel: Skadeleder
Telefon: 91 60 95 33

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 30. november
Arbeidssted: Jessheim