Om arbeidsgiveren
Volvo har alltid vært en merkevare for mennesker
som bryr seg om verden vi lever i og menneskene rundt oss. Vi har gjort det til
vårt oppdrag å gjøre livet enklere, bedre og tryggere for alle. På verdensbasis
er selskapet, med sine 40.000 medarbeidere, et av bilbransjens mest kjente og
respekterte bilmerker.
I Norge er vi en gjeng med i overkant av 50
svært dedikerte medarbeidere som holder til i flotte og moderne lokaler på
Fornebu. Hos oss er dagene aldri er like. Vårt arbeidsmiljø preges av høyt
tempo og stor vilje til å dele og bidra på tvers. Vi praktiserer fleksibel
arbeidsplass, da vi har stor tro på at tillit under ansvar og medbestemmelse om
egen arbeidshverdag bidrar til høy trivsel på jobb.
Sammen med våre 48 uavhengige Volvo-forhandlere
har vi et sterkt fokus på å skape unike kundeopplevelser. Dette har gitt
resultater og Volvo er et av bilbransjens sterkeste merker, med en solid
posisjon i Norge. I 2023 ble det registrert 8.881 nye biler fra Volvo i Norge,
som utgjorde en markedsandel på 7 prosent.
Volvo
Car Norway søker Leder Service Operations
Har du lyst til å jobbe med operasjonell support
til forhandlerne innenfor områdene garanti, produktkvalitet, logistikk og
verksteddrift hos Norges sterkeste bilmerke? Vi søker nå leder for vårt engasjerte Service Operations team.
Om stillingen
Vi ser etter en løsningsorientert relasjonsbygger
med gjennomføringsevne og som har erfaring fra verksteddrift. Du vil lede et
dyktig team bestående av 7 medarbeidere, som er ansvarlig for operasjonelle support
til våre forhandlere innen servicemarkedet. Du får overordnet ansvar for produktkvalitet,
delesupport og garanti for Volvo
og Polestar. I tillegg vil du ha ansvar for videreutvikling av våre prosesser i
tett samarbeid med kollegaer i Gøteborg og våre forhandlere. Du vil være del av
vår servicemarkedsavdeling og jobbe tett sammen Service Concept-teamet med ansvar
for utvikling og implementering av konsepter som skal bidra til mer effektiv
verksteddrift ute hos våre forhandlere og den beste kundeopplevelsen for våre
kunder. Stillingen rapporterer til Head of Service Business.
Dine arbeidsoppgaver
Du får ansvar for å lede våre operative
funksjoner innen servicemarkedet, herunder logistikk, garanti, kommersiell goodwill, produktkvalitet, delesupport
og verkstedrift for Volvo og Polestar. Dette innebærer å gi forhandlerne daglig
support innenfor nevnte områder. Sammen med teamet ditt sørger du for at våre prosesser
og rutiner er kjent, blir levert på og følges opp i tett samarbeid med
forhandlernettverket. Til stillingen ligger å utvikle og forbedre operasjonelle
prosesser - både internt og hos forhandler. Dette innebærer at du er en viktig
pådriver i at informasjon og opplæring innen operasjonelle prosesser er kjent,
og du er et viktig bindeledd mellom vårt sentrale serviceteam i Gøteborg,
forhandlere og ulike fagområder internt i Volvo Car Norway.
Vi ser etter deg som:
- har solid erfaring fra servicemarkedet i
bilbransjen og har vist til gode resultater innen forbedringsarbeid
- er strukturert og nøyaktig, samtidig som du
mestrer å ha mange baller i luften på en gang
- er analytisk og løsningsorientert - og
alltid holder sterkt kundefokus
- er serviceorientert og evner etablere og
vedlikeholde relasjoner og nettverk
- er proaktiv og ser nye muligheter
-
er en utpreget team-spiller og som gjerne har erfaring som leder av fagteam
- er positiv og engasjert og har lyst og vilje
til å lære mer
- behersker norsk og engelsk, både muntlig og
skriftlig
Hvorfor Volvo Car Norway?
Hos oss vil du få muligheten til å jobbe med en
av Norges sterkeste merkevarer, og med en produktportefølje som vi er veldig
stolte av. Du vil bli en del av et profesjonelt og hyggelig arbeidsmiljø som
tar vare på folk. I Volvo Car Norway vil du få verdifull erfaring som vil
styrke din karriere.
Søknadsfrist
Vi ønsker å høre fra deg så snart som mulig. Send
oss din søknad og CV senest innen 13. oktober på https://jobs.volvocars.com/job-invite/74039/
Har du spørsmål, ta gjerne kontakt med en av
oss:
Kontaktinformasjon
Kontaktperson: Lise Teslo
Stillingstittel: Head of Service Market
Telefon: 48 10 00 09
E-post: lise.teslo@volvocars.com
-
Kontaktperson: Anne Bøhle Gjerset
Stillingstittel: Head of People Experience & Competency
Telefon: 95 10 74 63
E-post: anne.gjerset@volvocars.com
Stillingsinformasjon
Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 13. oktober
Arbeidssted: Fornebu