Søknadsfrist: 25. september

Operations Manager

Volvo Finans Norge AS

Om arbeidsgiveren

Volvo Finans Norge AS er et heleid datterselskap av Volvo Norge AS og inngår i Volvo Financial Services, et globalt forretningsområde i AB Volvo. Den primære virksomheten er finansiering av Volvo lastebiler, anleggsmaskiner og busser.Vi er stolte av å være en del av #volvofamilien, og sammen skaper vi resultater med kunden i fokus.

Volvo Finans søker ny leder for Operations!

Volvo er ledende i utviklingen av elektriske lastebiler, anleggsmaskiner og busser, og Volvo Finans er en del av løsningen for å hjelpe våre kunder til å redusere sitt fotavtrykk og nå ambisjonen om lavere utslipp. Vi søker nå en Operations Manager som vil lede vårt arbeid i å utforme fremtidens prosesser og løsninger for en bransje i endring, skape gode kundeopplevelser og legge til rette for videre vekst. Vi skal videreutvikle vårt samarbeid med importør og forhandlere, og sørge for gode og fleksible løsninger som møter kundenes behov.

Som Operations Manager har du ansvar for et team på 4 personer og vil lede teamet i tråd med selskapets strategi og målsettinger for høy kunde- og leverandørtilfredshet.Vi søker deg som er mårettet og utadvendt og som med driv og entusiasme bygger gode relasjoner. Du ser det som utfordrende og spennende å utvikle nye arbeidsmetoder og prosesser, du er systematisk og følger opp både egne ansatte og kunder på en god måte. Du liker å jobbe operativt og trår til der det trengs. Vi søker deg som har erfaring fra tilsvarende rolle og kjennskap til leasing og andre finansieringsprodukter som tilbys næringslivet .

DIN BAKGRUNN:

  • Minimum Bachelor i økonomiske/administrative fag
  • Erfaring fra finansieringsselskap/bank/captive selskap el.
  • Ledererfaring
  • Kunnskap om finansieringsprodukter og operasjonelle krav og rutiner
  • Selvgående, strukturert og proaktiv
  • Mårettet og utadvendt relasjonsbygger
  • Motiverende og inkluderende lederstil
  • Stor arbeidskapasitet
  • God fremstillingsevne skriftlig og muntlig
  • Flytende i norsk og engelsk

DINE ARBEIDSOPPGAVER:

  • Ansvarlig for digitalisering og automatisering av den del av kundereisen som ligger under Operations
  • Forberede og iverksette effektive prosesser og rutiner for løpende operasjonell drift
  • Ansvarlig for kontinuerlig forbedring og utvikling av «Learn & Share» for økt kompetanse
  • Ansvarlig for å etterleve relevante regulatoriske krav, lover og regler, og utvikle prosesser, rutiner, arbeidsmetoder og de ansatte i tråd med dette
  • Utvikle organisasjonen og bidra til at de ansatte når sitt potensiale
  • Jobbe operativt innenfor daglig drift av selskapets portefølje

VI TILBYR DEG:

  • Bransjens beste produkter innenfor transport og maskinløsninger
  • Engasjerte medarbeidere og et hyggelig arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Ta kontakt med rekrutteringsrådgiver Jonas Lundgard i Centric Finance som bistår i rekrutteringen for evt spørsmål om rollen. Tel 95701850 eller på mail jonas.lundgard@centric.eu.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Jonas Lundgard
Stillingstittel: Rekrutteringsrådgiver
Telefon: 95 70 18 50

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 25. september
Arbeidssted: Oslo