Søknadsfrist: Snarest

Kunderådgiver

AutoriaGruppen

Om arbeidsgiveren

AutoriaGruppen er en av Norges 20 største bilforhandlergrupperinger og har over 220 ansatte. Vi representerer merkene: Audi, Volkswagen, Skoda, Kia, BYD, Maxus. Markedsområdet er Follo og store deler av Østfold gjennom våre forhandlere på Kolbotn, Ski, Moss, Askim og Mysen.

Vi har noen ambisiøse mål med kunden i fokus. Kjenner du deg igjen i vår visjon for fremtiden "Vi skal gjøre bil enkelt" - da kan Autoria være din nye arbeidsplass.

Er du rå på kundeservice, synes hektiske dager er gøy og har erfaring innenfor bilfaget?

Bli med på vårt kundesenter!

I Autoria har vi som mål å være best på kundeopplevelse.

Kundene våre forventer at vi hjelper dem raskt og enkelt, gjennom de kanalene de ønsker. Derfor ønsker vi å styrke oss med en ny medarbeider til vårt kundesenter.

Med på laget ønsker vi oss deg som er kompromissløs når det kommer til god kundebehandling. Som vet hvordan du gjør kunden fornøyd både gjennom skriftlig og muntlig kommunikasjon. Vi søker deg som ikke er redd for å ta i bruk nye kommunikasjonskanaler, og som mener den digitale utviklingen gir oss stadig bedre muligheter til å by på "wow-øyeblikk" i kundereisen.

Som medarbeider ved vårt kundesenter vil du jobbe i et team på 8 og ha tett kontakt med de andre avdelingene i AutoriaGruppen

Arbeidsoppgaver:

  • Betjene kundehenvendelser via telefon, e-post, sosiale medier og andre digitale kanaler
  • Være en god rådgiver og ta gode beslutninger i samråd med våre kunder
  • Booke verkstedtimer
  • Gi pristilbud og følge dem opp
  • Oppsøkende salg mot vår kundeportefølje

Vi ser etter deg som:

  • Liker høyt tempo
  • Er motivert for å møte kunden digitalt og på kundens premisser
  • Synes endring og utvikling gjør jobben mer givende
  • Liker å samarbeide på tvers av avdelinger og fagfelt
  • Har hjerte for bil og bilfaget
  • Vil være en positiv bidragsyter til arbeidsmiljøet og trives med å ha telefon og e-post som hovedverktøy i arbeidshverdagen. 

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning innen bilfaget, erfaring kan veie opp for manglende utdanning
  • Erfaring med kundeservice
  • Vant til å jobbe med IT- systemer
  • Gode kommunikasjonsevner
  • God bilteknisk forståelse

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende stilling i et hektisk arbeidsmiljø
  • Opplæring og skolering på våre merker
  • Gode kolleger og en solid kultur
  • OTP og bedriftshelsetjeneste
  • Oppleve fremtidens teknologi med våre spennende merker

Vi har satt oss ambisiøse mål for fremtiden med kunden i fokus, vi er opptatt av å jobbe sammen mot gode resultater. Det skal oppleves meningsfylt og morsomt å jobbe hos Autoria Gruppen. Vi håper du kan kjenne deg igjen i vår Visjon «Vi skal gjøre bil enkelt» og vi ønsker oss en kollega som deler våre verdier:

  • Løsningsorienterte
  • Tilgjengelige
  • Inkluderende
  • Godt humør
  • Ærlige

Vi ser frem til å motta din CV med tilhørende søknad der du beskriver hvordan du kan og vil bidra til å levere bransjens beste kundeservice sammen med oss.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Aina Johansen
Stillingstittel: Leder Kundesenter
Telefon: 99 51 19 52
-
Kontaktperson: Ivar Bunæs
Stillingstittel: COOA
Telefon: 91 62 08 31

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Kolbotn