Er du vår nye serviceleder på Volkswagen?

Gromstad Auto AS

Om arbeidsgiveren

Gromstad Auto er en av Sørlandets største bilforhandlere. Vi er merkeforhandler for Volkswagen, Volkswagen Nyttekjøretøy, og Audi. Firmaet er endel av Gromstad Gruppen som omsetter for 1.mrd MNOK og har 145 ansatte

Gromstad Auto søker nå en Serviceleder / kundemottaker til vårt Volkswagen-team

Hos oss får du en trygg og god arbeidsplass i et solid konsern med lang historie og lokale eiere. Vi er fremtidsrettet, og du får jobbe med gode systemer og noen av de mest kjente merkevarene innen bil. Vi har sterkt fokus på utvikling og kompetanseheving, slik at du kan utvikle deg og vokse i jobben. Vi tilbyr både intern og ekstern kursing samt utvikling av din fagkompetanse.

Vi er opptatt av å ha dyktige medarbeidere som trives, et godt arbeidsmiljø og sammen skal vi skape gode kundeopplevelser og gode resultater

Som Serviceleder / kundemottaker vil du ha mye kundekontakt både i disk og på telefon. Du vil være et bindeledd mellom kunden og ditt mekaniker-team. Du vil ha ansvar for oppfølging av mekanikerteamet og sørge for at dere sammen skaper gode resultater og jobber for best mulig kundetilfredshet.

Arbeidsoppgaver:

Profesjonell kundeveiledning og oppfølging:

  • Salg av verkstedtjenester til våre kunder..
  • Styring og fordeling av arbeid til mekanikere i ditt eget Team og drifte din mekanikergruppe effektivt og rasjonellt.
  • Tett oppfølging av dagens jobber og påse at det til enhver tid er nok arbeid til teamet
  • Gjennomgå arbeidsordre, forklare omfang og fakturere til kunde.
  • Planlegge og gjennomføre gruppemøter og medarbeidersamtaler for informasjon og motivasjon til teamet.
  • Lede ditt Team for å oppnå fastsatte mål innen kundetilfredshet, inntjening og kvalitet.

Vi søker deg som er;

  • God til å kommunisere med mennesker og liker kundebehandling.
  • Utadvendt, serviceinnstilt og tillitsvekkende
  • Strukturert, systematisk og ser verdien av relasjonsbygging og teamarbeid.
  • Erfaren med bruk av PC som arbeidsverktøy
  • Du må like høyt arbeidstempo og være god til å motivere og engasjere.

Vi tilbyr:

  • Full opplæring på våre produkter, systemer og rutiner med utdannelse som gir gode utvikling og fremtidsmuligheter.
  • Lederutvikling, lokalt og ved et av Norges største og beste kurssentre for bil.
  • Et spennende og trivelig arbeidsmiljø med mange gode kollegaer.
  • Ordnede arbeidsforhold i en solid og fremtidsrettet bedrift som er ISO sertifisert ihht. 9001 og 14001 standarder.
  • Arbeide i en av Norges største og mest profesjonelle bil organisasjoner.
  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Deltakelse i ledergruppe for servicemarkedet

For nærmere informasjon om stillingen kontakt Kjetil Barli på 93034843 eller Jan Trygve Gromstad på 95837111; skriftlig søknad sendes på e.post til kjetil.barli@moller.no eller via Finn søkertjeneste.

Søknadsfrist snarest men senest innen 30.06.2024

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Kjetil Barli
Stillingstittel: Servicemarkedssjef
Telefon: 93 03 48 43
-

Kontaktperson: Jan Trygve Gromstad
Stillingstittel: Daglig leder
Telefon: 958 37 111

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 30. juni
Arbeidssted: Arendal