Søknadsfrist: 16. juni

Vi søker kundemottaker med delesalgansvar til vår verkstedadministrasjon

Møller Bil Skadesenter Orkdal

Om arbeidsgiveren

Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Møller Bil Skade er et eget forretningsområde i Møller Bil AS, med ansvar for all skade- og lakkvirksomhet i kjeden. Vi har i dag 15 Skadesentere i Norge, som alle er sertifiserte Skadespesialister. Skadekjeden består av vel 400 godt kvalifiserte medarbeidere, som alle er opptatt av å levere høy kvalitet og skape en god kundeopplevelse.

Møller Bil Skadesenter Orkdal er et datterselskap i Møller Bil Trøndelag AS, og har ansvaret for all skade- og lakkvirksomhet i Orkland og omegn. Selskapet har 6 medarbeidere og forventer en omsetning på vel 20 millioner kroner i 2024. Møller Bil Skadesenter Orkdal holder til i Tiltaksveien 1 i Orkland.

Er du vår nye kundemottaker?

Ønsker du å være en del av et profesjonelt miljø med høyt tempo? Vi søker etter en kundeorientert og serviceminded person til vår verkstedadministrasjon. Du må evne å balansere høy kvalitet med stor gjennomføringsevne og samtidig påse at du bidrar til å skape gode opplevelse for våre kunder. Vi ser etter teamspilleren som samarbeider godt med andre kollegaer for å skape et sterkt og godt arbeidsmiljø og er en praktiker som liker å ta i et tak både produktivt og administrativt. 

I denne stillingen vil du være den første kunden møter hos oss. Vårt mål er å ivareta våre kunders ønsker og behov på best mulig måte og være best i klassen på kundetilfredshet!

Arbeidsoppgaver i stillingen:

  • Bistå med delesupport gjennom hele skadeprosessen
  • Betjene kunder ved inn- og utlevering av bil
  • Følge opp kunden fra arbeidsoppdragets start til slutt
  • Lytte til og presisere kundens ønsker og behov
  • Opprette/klargjøre arbeidsordre før reparasjon
  • Forklare utført arbeid og faktura for kunden
  • Booking og fakturering, besvare henvendelser på telefon og e-post
  • Utføre kundebehandling på en høflig, korrekt og effektiv måte
  • Bistå i skadeprosessen med mindre kompliserte, praktiske oppgaver

Som delemedarbeider vil arbeidet omfatte bestilling og mottak av deler, samt god kontroll på eget lager.

Vi søker en person som:

  • Trives å jobbe i team, er selvgående og tar egne avgjørelser
  • Er målrettet og liker at det stilles krav og viser vilje til å yte det lille ekstra
  • Har erfaring fra kundebehandling og har positiv påvirkning, yter god service, jobber meget strukturert og er løsningsorientert
  • Har gode kommunikasjonsevner og kan gi tydelig informasjon til kolleger og kunder både muntlig og skriftlig
  • Interesse og noe bilteknisk kunnskap er en fordel
  • Trives veldig godt med - og er nysgjerrig på - forskjellige IT-systemer som arbeidsverktøy 
  • Behersker norsk og engelsk skriftlig og muntlig
  • Kan identifisere seg med Møller Mobility Groups grunnverdier; Åpen & Ærlig, Initiativrik, Omtenksom og Tydelig

Hva vi kan tilby: Hos oss får du en spennende og allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter i Norges største bilforhandlerkjede. Du får jobbe med noen av verdens mest kjente merkevarer, med gode systemer og godt med kurs og opplæringsprogrammer. Og naturligvis konkurransedyktige betingelser med Møller Mobility Groups gode pensjons- og forsikringsordninger.

Vil du vite mer om stillingen? Ta en telefon eller send sms til Håvard Sæther, se kontaktinformasjon. Eller du klikker på "søk på stillingen" så er du igang! 

I 2023 ble Møller Mobility Group re-sertifisert som en av landets mest attraktive arbeidsplasser. Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Håvard Sæther
Stillingstittel: Skadeleder
Telefon: 90 60 33 74

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 16. juni
Arbeidssted: Orkanger