Søknadsfrist: Snarest

Takstmann / kundemottaker: Bli en del av teamet vårt

Hellestø Karosseri / MPS Bilskade

Om arbeidsgiveren

Hellestø Karosseri er en del av MPS Bilskade. Som er gjennom selskapene Cary Bilglass, MPS Bilskade og Cary Quick Car Fix aktiv innen bilglass og lakk- og karosseriskader i hele Norge. MPS Bilskade er en del av konsernet Cary Group AB. Med nærhet til kunden, produkter av høy kvalitet og smarte løsninger hjelper vi våre kunder med å ta forenklede og bærekraftige valg. Reisen vår startet i 1947 med Ryds Bilglas i Sverige, og i dag betjener vi kunder over hele Europa med flere kjente og suksessrike merkevarer. For mer informasjon, besøk www.cary.no eller www.carygroup.com.

Vi søker etter en erfaren og dyktig Kundemottaker som kan taksere biler. Hos oss vil du spille en sentral rolle i våre helt nye, moderne og flotte lokaler, og få muligheten til å jobbe sammen med dedikerte og engasjerte kollegaer.

Vi innkaller til intervju fortløpende.

Hovedansvar:

  • Motta og håndtere henvendelser fra kunder.
  • Utføre fagmessige taksering og gi presise pristilbud til kundene.
  • Koordinere avtaler for reparasjoner og utskiftninger i tråd med kundens behov og vår timeplan.
  • Sikre enestående kundeservice ved å veilede kunder gjennom hele prosessen og besvare eventuelle spørsmål.
  • Samarbeide tett med vårt dyktige verkstedteam for å sikre smidig gjennomføring av alle prosjekter.
  • Være tett dialog med forsikringsselskapene vi samarbeider med

Kvalifikasjoner for Biloppretter:

  • Relevant erfaring fra bilskade og lakkering
  • Dokumentert erfaring fra bilskade bransjen
  • Høy faglig kompetanse
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Resultatorienterte og kvalitetsbevisste
  • Trives med og behersker en hverdag i et hektisk miljø
  • Trives med å jobbe i team

Kvalifikasjoner for Kundemottak:

  • Erfaring med DBS Takstsystem
  • Utmerkede kommunikasjonsevner og evne til å håndtere krevende kundesituasjoner med profesjonalitet.
  • Gode formuleringsevner
  • Organisert og nøyaktig i arbeidsmetodene, med evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
  • Trives med å jobbe i et team, men også i stand til å arbeide selvstendig.
  • Fleksibel og tilpasningsdyktig i et stadig skiftende arbeidsmiljø.
  • Gode datakunnskaper, opplæring gis ved behov.

Vi tilbyr:

  • En spennende mulighet til å bli en del av vårt nyetablerte, moderne selskap med vekstpotensial.
  • Et hyggelig arbeidsmiljø med engasjerte og profesjonelle kollegaer.
  • Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter.
  • Muligheten til å jobbe med et av de mest anerkjente bil merker.
  • Veldig godt arbeidsmiljø

Vil du være med på reisen og bidra til vår suksess?

Vi ser frem til å høre fra deg!

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Zeynep Buyuksu
Stillingstittel: HR-ansvarlig

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Sola