Søknadsfrist: 7. april

Dyktig account manager til spennende rolle

Fremtind Service AS

Om arbeidsgiveren

Fremtind Service er Norges største AutoPASS-utsteder med mer enn 1,4 millioner norske bilister som kunder. Selskapet er eid av Fremtind Forsikring som igjen er eid av SpareBank 1-gruppen (65%) og DNB (35%). I en tid hvor både betalings- og transportvaner er i endring har Fremtind Service som mål å gjøre bilhverdagen enklere og mer oversiktlig for både privatbilister og bedrifter med små og store bilflåter. Som AutoPASS-utsteder er Fremtind Service’ hovedoppgaver; å tilby AutoPASS-rabattavtale, utstede bombrikke og kreve inn passeringsbeløp fra AutoPASS-avtalekunder. I 2023 sto Fremtind Service for innkreving av mer enn 7 milliarder kroner. Utvikling i Fremtind Service handler både om å forbedre dagens kundeløsninger, forbedre selskapets lønnsomhet og ta frem helt nye tjenester. For å oppnå alt dette skal selskapet de nærmeste årene gjennomføre en rekke store prosjekter med både interne og eksterne deltakere.

Blant Fremtind Service' mer enn 1,4 millioner kunder finner vi mange store flåteaktører, de fleste norske, men også noen utenlandske. Nå vil vi ta enda bedre vare på disse kundene, samtidig som vi ønsker oss flere av dem. Vi er derfor på jakt etter deg som kan hjelpe oss med å forsterke vår, allerede solide, posisjon i flåtemarkedet.

Vi tror at du har arbeidet noen år med oppfølging av storkunder og partnere og vet hva som skal til for å etablere relasjoner som gir kommersiell verdi.

Arbeidsoppgaver:

  • Tett oppfølging av utvalgte storkunder og partnere i bil- og mobilitetsbransjen
  • Bistå med å finne gode løsninger for storkundene
  • Finne nye forretningsmuligheter
  • Rekruttere nye storkunder

Formell kompetanse:

  • Høyere utdanning, sannsynligvis innen økonomi

Erfaring og bakgrunn:

  • Noen års relevant arbeidserfaring
  • Dreven og effektiv i bruk av verktøy som Excel og PowerPoint
  • Erfaring med salg og kundepleie

Personlige egenskaper:

  • Evne til å raskt sette seg inn i kompliserte problemstillinger
  • Strukturert tilnærming til problemløsning
  • Kremmerånd og god forretningsforståelse
  • Nysgjerrig, uredd og selvstendig
  • Sterk gjennomføringsevne
  • Street smart
  • Naturlig autoritet
  • God formidlingsevne - muntlig og skriftlig

Hva kan vi tilby deg?

  • Gode utviklingsmuligheter
  • Mulighet til å påvirke og utgjøre en forskjell
  • Moderne kontorlokaler sentralt i Oslo med sykkelparkering, treningsfasiliteter og garderober
  • Uformelt og hyggelig arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Work-life balance

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Svein Skovly
Stillingstittel: Kommersiell direktør (COO)
Telefon: 95 09 58 93
Nettverk: LinkedIn

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 7. april
Arbeidssted: Oslo