Søknadsfrist: Snarest

Vi søker etter kollega med ansvar for vårt Forsikringsprodukt

Drivalia Lease Norge AS

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

DRIVALIA er et leasing-, bilutleie- og mobilitetsselskap, eid av Crédit Agricole Group, verdens 10. største globale bankkonsern, som betjener over 53 millioner kunder i 47 land.

DRIVALIA Norge (tidligere ALD Automotive AS) har en solid posisjon innenfor leasing, bilfinansiering og flåtestyring i Norge. Med over 24 års erfaring som leasingaktør i det norske markedet, kjenner vi bil- og transportbehovene til små og store norske bedrifter ut og inn.Vårt hovedforretningsområde er operasjonell bedriftsleasing og fleksibel korttidsleasing til private og offentlige virksomheter. Dessuten tilbyr vi både privatleasing, bilabonnement og bruktbilutsalg. I Norge er vi 60 dedikerte ansatte som holder til ved vårt hovedkontor på Stabekk eller ved vår innleverings- og bruktbilavdeling i Sandvika.

Drivalia Lease Norge AS søker etter en dyktig og målbevisst person som vil få ansvaret for vårt forsikringsprodukt.

Gjennom din proaktivitet, grundighet og evne til å finne optimale løsninger skaper du gode resultater for selskapet. Du har god fagkunnskap, er opptatt av å holde en høy servicegrad, du arbeider strukturert og trives i et hektisk miljø. Den rette kandidaten vil være med på å styrke vår jobb med å utvikle vårt forsikringsprodukt ytterligere. 

Stillingen vil gi verdifull kjennskap til alle prosesser i selskapet og vil ha en sentral rolle i Drivalia i arbeidet sammen med andre avdelinger.

Ansvarsoppgaver

  • Analyse og beregning av forsikringspriser til kunder 
  • Hovedkontakt mellom Drivalia og forsikringsleverandør
  • Gjennomføre årlig forskningsanalyse for alle kunder i flåten
  • Sikre at alle biler i flåten er forsikret enten gjennom Drivalia eller kundens egen forsikringsleverandør
  • Utvikle salgsfremmende tiltak for å øke penetrasjon av forsikringsproduktet overfor potensielle kunder. Bistå salgsteamet i arbeidet med å selge forsikring

Egenskaper

  • Strukturert, utadvendt og velformulert
  • Ansvarsbevisst og korrekt
  • Team Player, men samtidig like å jobbe selvstendig
  • Proaktiv og flink til å kommunisere

Kvalifikasjoner

  • Gode IT kunnskaper
  • Utdannelse på Bachelornivå/relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Arbeidserfaring, gjerne fra tilsvarende stilling
  • Flytende i norsk og engelsk, skriftlig som muntlig 

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Morten Sørum
Stillingstittel: Operations Director
Melding: Send melding

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Stabekk