Søknadsfrist: Snarest

Er du blid og omgjengelig og god på kundeservice?

Toyota Østfold AS

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Toyota Østfold AS er et av distriktets største bilforhandlere og har tre avdelinger: Toyota Fredrikstad, Toyota Moss og Toyota Sarpsborg og Halden. Vi er 112 kundeorienterte medarbeidere som gjør sitt beste hver dag for å gi kundene våre den gode servicen de fortjener. I 2021 solgte vi over 2 500 biler, og omsatte for ca. 720 millioner kroner.

Vi har stort fokus på kundeopplevelser og har en tydelig visjon "Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder". Gjennom Toyotas globale utviklingsprogram jobber vi målrettet for å utvikle fremtidens medarbeidere og ledere – programmene er basert på våre kjerneverdier: kontinuerlig forbedring og respekt for mennesker.Vi er 100% eid av Bauda AS - Norges største forhandlergruppering for Toyota. I 2021 omsatte konsernet for ca. 5 200 millioner kroner og solgte over 17 000 biler, og har 842 dedikerte medarbeidere. Arbeidsplassene i Bauda-konsernet skal preges av mangfold, og våre medarbeidere skal gjenspeile befolkning generelt. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Bauda-konsernet legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Toyota Østfold AS søker kundevert.

Vi søker etter en dyktig medarbeider til vår avdeling i Moss som deler vår visjon – Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder. Du vil bli en del av et sterkt team som jobber godt sammen, hvor vi har kunden i fokus på alle områder.

Med respekt for hverandre og kontinuerlig forbedring som fundament i våre verdier jobber vi hardt sammen for å nå våre mål. Som vår nye medarbeider blir du en del av Toyota Moss som består av ca. 30 medarbeidere, fordelt på ca. 10 stk. salg og ca. 20 stk. på ettermarked (verksteddrift).

Er du genuint opptatt av å yte det lille ekstra? Da er du kanskje den vi ser etter!

Hvorfor jobbe hos oss?

  • Mulighet til å arbeide med en av verdens sterkeste merkevarer
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Mulighet til kontinuerlig utvikling gjennom Toyota og Bauda sine opplæringsprogrammer
  • En meget seriøs bedrift som investerer i og for fremtiden
  • Et konsern som setter bærekraft og mangfold på tapetet

Arbeidsoppgaver:

  • Være første kontaktpunkt for kunden i butikken, enten via telefon eller i person.
  • Besvare innkommende henvendelser pr. telefon
  • Ta imot kunder i butikken og henvise til salgskonsulenter og kunderådgivere
  • Bistå salgskonsulenter med enkelte administrative oppgaver og behov rundt prøvekjøring
  • Bistå kunderådgivere og annet forefallende arbeid med inn- og utlevering av kundebiler
  • Oppdatere kunderegister og innhente samtykker til kommunikasjon
  • Forefallende kontorarbeid ved behov
  • Kasseoppgjør

Ønskede kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Nysgjerrig
  • Selvstendig og pliktoppfyllende
  • Blid og omgjengelig
  • Ekte kundeorientering og serviceinnstilling
  • Liker å jobbe med mennesker
  • Godt kjent med Office365
  • Gode skriftlig og muntlig norskkunnskaper

Vi forventer at du har en utpreget serviceinnstillinger med gode holdninger mot andre mennesker. Videre ser vi for oss at du møter enhver oppgave med en positiv innstilling og du liker å sette stolthet i eget arbeid, samtidig som du ser løsninger der andre ser utfordringer. Du trives i et aktivt miljø, preget av et høyt tempo og du vet at det kreves både nøyaktighet og struktur for å oppnå ønskede resultater.

Toyota Moss er opptatt av å tilby like muligheter for alle; uavhengig av kjønn, religion og øvrig bakgrunn.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Aram Ariai
Stillingstittel: Ettermarkedssjef

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Moss