Søknadsfrist: Snarest

Er du god på service og kunne tenke deg å jobbe med Toyota?

Toyota Romerike AS

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Toyota Romerike er et av distriktets største bilforhandlere og har tre avdelinger: Lillestrøm, Jessheim og Eidsvoll. Vi er 147 kundeorienterte medarbeidere som gjør sitt beste hver dag for å gi kundene våre den gode servicen de fortjener. I 2021 solgte vi over 3 300 biler, og omsatte for ca. 1 000 millioner kroner.

Vi har stort fokus på kundeopplevelser og har en tydelig visjon "Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder". Gjennom Toyotas globale utviklingsprogram jobber vi målrettet for å utvikle fremtidens medarbeidere og ledere – programmene er basert på våre kjerneverdier: kontinuerlig forbedring og respekt for mennesker.Vi er 100% eid av Bauda AS - Norges største forhandlergruppering for Toyota. I 2021 omsatte konsernet for ca. 5 200 millioner kroner og solgte over 17 000 biler, og har 842 dedikerte medarbeidere. Arbeidsplassene i Bauda-konsernet skal preges av mangfold, og våre medarbeidere skal gjenspeile befolkning generelt. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Bauda-konsernet legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Du vil få muligheten til å jobbe med verdens mest kjente bilmerke, du blir en sentral del av et sterkt team som jobber sammen, hvor kunden er i fokus på alle områder.

Vi søker etter en ny Kunderådgiver til vårt servicemarked hos vår avdeling på Jessheim.

Vi tror du har utpreget serviceinnstilling, samt god teknisk forståelse. Erfaring fra tilsvarende stilling er ønskelig, men ikke et krav.

Det viktigste er at du trives med å snakke med andre mennesker og at du motiveres av en hektisk hverdag med utstrakt kundekontakt.

Vi ser for oss en kandidat som er fleksibel i forhold til å kunne jobbe både i front (kundemottak), samt i back office. Du bør være god på bruk av IT-verktøy, og du må kunne uttrykke godt på norsk, muntlig og skriftlig.

Hvorfor jobbe hos oss?

  • Mulighet til å arbeide med en av verdens sterkeste merkevarer
  • God faglig støtte og en stilling med mange spennende utfordringer
  • Mulighet til kontinuerlig utvikling gjennom Toyotas opplæringsprogrammer
  • En meget seriøs bedrift som investerer i og for fremtiden
  • Et konsern som setter bærekraft og mangfold på tapetet

Blant arbeidsoppgavene i stillingen er:

  • Bidra til høy kundeopplevd kvalitet og sørge for at kunden opplever "det lille ekstra"
  • Håndtere booking av innkommende verkstedoppdrag og delebestillinger, og oppfølging av disse
  • Mottak av kunder i butikk, både ifm. innlevering og utlevering av bil til verkstedet, og betjening ved andre spørsmål eller ønsker
  • Bidra til styring av mekanikergruppe mht. god produksjon og god avvikling av dagens kundeordre
  • Bidra til et godt samarbeid på tvers av de ulike avdelingene samt bidra til et positivt arbeidsmiljø
  • Jobbe proaktivt mot kunder

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper

  • God systemforståelse og komfortabel med PC som arbeidsverktøy
  • Positiv, pliktoppfyllende, redelig og ansvarsbevisst.
  • God til å uttrykke deg og beherske norsk muntlig og skriftlig.
  • Løsningsorientert, selvstendig, strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst.
  • Liker å jobbe i et aktivt miljø preget av høyt tempo.
  • Det er ønskelig med bilfaglig bakgrunn med god teknisk forståelse, men ikke et krav

Vi forventer at du har en utpreget serviceinnstillinger med gode holdninger mot andre mennesker. Videre ser vi for oss at du møter enhver oppgave med en positiv innstilling og du liker å sette stolthet i eget arbeid, samtidig som du ser løsninger der andre ser utfordringer. Du trives i et aktivt miljø, preget av et høyt tempo og du vet at det kreves både nøyaktighet og struktur for å oppnå ønskede resultater.

Toyota Romerike er opptatt av å tilby like muligheter for alle; uavhengig av kjønn, religion og øvrig bakgrunn.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Steinar Westby
Stillingstittel: Ettermarkedssjef
Telefon: 414 73 556

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Jessheim