Søknadsfrist: Snarest

Unik mulighet innen finansiering og biladministrasjon i internasjonalt konsern

NF Fleet AS / Nordea Fleet

Om arbeidsgiveren

Har du lyst til å jobbe i et solid selskap i sterk vekst, og bidra til å være med å videreutvikle selskapet som en sentral aktør innenfor fremtidens mobilitetsløsninger? NF Fleet AS er en ledende aktør innenfor operasjonelle leasingavtaler, finansiering og biladministrasjonsløsninger. Selskapet er et joint venture mellom Nordea Finans AS og ALD Automotive AS (eid av Société Générale). NF Fleet er representert i alle de nordiske land og gjennom morselskapet i totalt 43 land. Kundeporteføljen består i dag av en rekke ledende norske og internasjonale selskaper. NF Fleet AS skal i år også selge drøyt 1.000 bruktbiler, og er med det en betydelig aktør i bruktbilmarkedet. Hovedkontoret ligger sentralt plassert på Strand i Bærum kommune, men har planer om å flytte til nye lokaler i Oslo i nær fremtid.

Vi ønsker å styrke KAM temaet og er nå på utkikk etter en dyktig rådgiver som er både nøyaktig, pliktoppfyllende og brenner for at kunden skal føle seg godt ivaretatt. En detaljorientert personlighet vil passe bra da rollen innebærer både administrative og kontrakts relaterte arbeidsoppgaver. Salgsteamet består i dag av dyktige personer som gjør hverandre gode samtidig som de liker å ha det gøy på jobb.

Dine arbeidsoppgaver vil hovedsakelig være

  • Forvalte og utvikle egen kundeportefølje
  • Være "hands on" slik at langsiktige kunderelasjoner skapes
  • Ha tett dialog med interne ressurser for å sikre høy kundetilfredshet
  • Være rådgiver for kunden i forbindelse med valg av ny firmabil
  • Utarbeide og gi råd om bilpolicy
  • Gjennomføre status møter med kunder

Vi ser etter følgende kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdannelse er en fordel
  • Erfaring fra bil- og/eller finansbransjen
  • Minimum 3 års erfaring fra tilsvarende rolle med dokumenterte salgsresultater
  • Solid kunnskap og interesse for salg – gjerne spesifikt for bransjen
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Ryddig og strukturert
  • Selvdreven og produktiv
  • Pålitelig og lojal
  • Avansert bruker av CRM-software

For rette kandidat kan vi tilby

  • En spennende stilling i et selskap i vekst
  • Utfordringer og ansvar med mulighet til å gjøre en forskjell
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Et ungt og sosialt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode muligheter til å påvirke egen hverdag

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Terje H. Mork
Stillingstittel: General Manager
Kontakt: Send melding via Finn.no

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Stabekk