Søknadsfrist: 27. mars

Vi søker Key Account Manager innen Auto - godt læringsmiljø, gode utviklingsmuligheter!

Würth Norge AS

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Würth Norge AS er en ledende leverandør av produkter, tjenester og kompetanse til bilbransjen, bygg&anlegg og mekanisk/teknisk produksjon. Vår forretningsidé er å gjøre det enklere for fagfolk å gjøre en god jobb. Derfor har vi en sterk lokal tilhørighet gjennom våre 56 butikker og over 350 fast ansatte salgskonsulenter. Totalt brenner nesten 700 ansatte for kundene i Norge hver eneste dag! Vi tilbyr tilgang til over 150.000 produkter samt helhetsløsninger bestående av kompetanse og logistikk av høy kvalitet.

I 2022 omsatte vi for nesten 1,9 milliarder kroner og har i dag mer enn 50.000 trofaste kunder. Internasjonalt har Würth Gruppen over 85.000 ansatte i mer enn 400 selskaper i over 80 land og oppnådde i 2022 en omsetning på nesten 20 milliarder euro. Les mer om oss her

Vår nåværende Key Account Manager har fått nye utfordringer i selskapet - derfor er vi nå på utkikk etter deg med salgserfaring eller arbeid med storkundeportefølje!

Som Key Account Manager i Würth Norge vil du jobbe mot de største kundene våre innenfor bilbransjen. Du vil samarbeide tett med de andre i avdelingen, samt selgere og regionsjefer regionalt. En Key Account Manager må også evne å samarbeide på tvers av organisasjonen og ha et ønske om å skape vekst.

Stillingen gir muligheter for faglig og personlig utvikling i et ekspansivt og uformelt miljø. Det blir gitt grundig opplæring internt i bedriften og du vil i ditt daglige arbeide få støtte av gode kolleger i KAM avdelingen, samt spesialister og ressursfunksjoner ved Würth Norges hovedkontor.

Hvordan er det å jobbe i Würth?

Vi jobber hver dag med å skape verdier for kundene våre. Vårt miljø er preget av åpenhet og samarbeid. Å jobbe i Würth er aldri kjedelig. Flere av våre ansatte har hatt mer enn én jobb i selskapet, og mange har vært her lenge. Mange har vært med på en utvikling, både personlig men også på selskapsnivå. En rolle i dag, vil kanskje ikke være den samme i morgen.

Les mer: Jobbe i Würth - Würth Norge AS (wuerth.no)

Ønsket bosted: Østlandet

Stillingen rapporterer til Leder Key Account Management

Arbeidsoppgaver

  • Resultat - og budsjettansvar for definerte nasjonale og internasjonale storkunder
  • Forhandle frem nye avtaler og prosjekter med nye storkunder
  • Planlegge og gjennomføre salg - og markedsaktiviteter mot definerte storkunder

Kvalifikasjoner

  • Gjerne fagkunnskap innen bilbransjen eller verksted
  • Gjerne faglig bakgrunn fra karosseribransjen
  • Relevant salgserfaring
  • Erfaring fra arbeid med større kunder/avtaler
  • Komfortabel med digitale verktøy og jobbe med budsjett

Personlige egenskaper

  • Omgjengelig
  • God struktur
  • Mål og resultatorientert
  • Selvstendig og gode kommunikasjonsegenskaper
  • Høy gjennomføringsevne

Sist, men kanskje viktigst, er vi opptatt at du kan identifisere deg med våre verdier:

- Mot – Ansvarlighet – Lidenskap – Entusiasme

Vi tilbyr

  • Firmabilordning
  • Fastlønn og bonusavtale
  • Selvstendig rolle med gode utviklingsmuligheter
  • Engasjerte og hyggelige kollegaer
  • God opplæring og oppfølging
  • Mulighet til å påvirke
  • Utvidet pensjons og personforsikringsordning, deriblant helseforsikring og AFP

Kulturen i selskapet

Vi er stolte av kulturen og arbeidsmiljøet i Würth. Vi tar alle ansvar og jobber på for at det skal bli enklere for våre kunder, det vil si fagfolk - å gjøre en god jobb. Vi deler gjerne på kunnskap, erfaring og kompetanse for å spille hverandre gode. Vi liker å tenke at det er rom for å være seg selv i Würth - og ofte nok blir vi beskyldt for at det er gøy å jobbe her. Heldigvis!

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Eivind Moland
Stillingstittel: Leder Key Account Management
Telefon: 412 82 367

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 27. mars
Arbeidssted: Hagan