Søknadsfrist: 27. mars

Vi søker Key Account Manager innen Auto - godt læringsmiljø, gode utviklingsmuligheter!

Würth Norge AS

Om arbeidsgiveren

Würth Norge AS er en ledende leverandør av produkter, tjenester og kompetanse til bilbransjen, bygg&anlegg og mekanisk/teknisk produksjon. Vår forretningsidé er å gjøre det enklere for fagfolk å gjøre en god jobb. Derfor har vi en sterk lokal tilhørighet gjennom våre 56 butikker og over 350 fast ansatte salgskonsulenter. Totalt brenner nesten 700 ansatte for kundene i Norge hver eneste dag! Vi tilbyr tilgang til over 150.000 produkter samt helhetsløsninger bestående av kompetanse og logistikk av høy kvalitet.

I 2022 omsatte vi for nesten 1,9 milliarder kroner og har i dag mer enn 50.000 trofaste kunder. Internasjonalt har Würth Gruppen over 85.000 ansatte i mer enn 400 selskaper i over 80 land og oppnådde i 2022 en omsetning på nesten 20 milliarder euro. Les mer om oss her

Vår nåværende Key Account Manager har fått nye utfordringer i selskapet - derfor er vi nå på utkikk etter deg med salgserfaring eller arbeid med storkundeportefølje!

Som Key Account Manager i Würth Norge vil du jobbe mot de største kundene våre innenfor bilbransjen. Du vil samarbeide tett med de andre i avdelingen, samt selgere og regionsjefer regionalt. En Key Account Manager må også evne å samarbeide på tvers av organisasjonen og ha et ønske om å skape vekst.

Stillingen gir muligheter for faglig og personlig utvikling i et ekspansivt og uformelt miljø. Det blir gitt grundig opplæring internt i bedriften og du vil i ditt daglige arbeide få støtte av gode kolleger i KAM avdelingen, samt spesialister og ressursfunksjoner ved Würth Norges hovedkontor.

Hvordan er det å jobbe i Würth?

Vi jobber hver dag med å skape verdier for kundene våre. Vårt miljø er preget av åpenhet og samarbeid. Å jobbe i Würth er aldri kjedelig. Flere av våre ansatte har hatt mer enn én jobb i selskapet, og mange har vært her lenge. Mange har vært med på en utvikling, både personlig men også på selskapsnivå. En rolle i dag, vil kanskje ikke være den samme i morgen.

Les mer: Jobbe i Würth - Würth Norge AS (wuerth.no)

Ønsket bosted: Østlandet

Stillingen rapporterer til Leder Key Account Management

Arbeidsoppgaver

  • Resultat - og budsjettansvar for definerte nasjonale og internasjonale storkunder
  • Forhandle frem nye avtaler og prosjekter med nye storkunder
  • Planlegge og gjennomføre salg - og markedsaktiviteter mot definerte storkunder

Kvalifikasjoner

  • Gjerne fagkunnskap innen bilbransjen eller verksted
  • Gjerne faglig bakgrunn fra karosseribransjen
  • Relevant salgserfaring
  • Erfaring fra arbeid med større kunder/avtaler
  • Komfortabel med digitale verktøy og jobbe med budsjett

Personlige egenskaper

  • Omgjengelig
  • God struktur
  • Mål og resultatorientert
  • Selvstendig og gode kommunikasjonsegenskaper
  • Høy gjennomføringsevne

Sist, men kanskje viktigst, er vi opptatt at du kan identifisere deg med våre verdier:

- Mot – Ansvarlighet – Lidenskap – Entusiasme

Vi tilbyr

  • Firmabilordning
  • Fastlønn og bonusavtale
  • Selvstendig rolle med gode utviklingsmuligheter
  • Engasjerte og hyggelige kollegaer
  • God opplæring og oppfølging
  • Mulighet til å påvirke
  • Utvidet pensjons og personforsikringsordning, deriblant helseforsikring og AFP

Kulturen i selskapet

Vi er stolte av kulturen og arbeidsmiljøet i Würth. Vi tar alle ansvar og jobber på for at det skal bli enklere for våre kunder, det vil si fagfolk - å gjøre en god jobb. Vi deler gjerne på kunnskap, erfaring og kompetanse for å spille hverandre gode. Vi liker å tenke at det er rom for å være seg selv i Würth - og ofte nok blir vi beskyldt for at det er gøy å jobbe her. Heldigvis!

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Eivind Moland
Stillingstittel: Leder Key Account Management
Telefon: 412 82 367

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 27. mars
Arbeidssted: Hagan