Søknadsfrist: 2. april

Servicemarkedssjef

Bertel O. Steen Ullevål AS

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Bertel O. Steen AS importerer bilmerkene Mercedes-Benz, Kia, Peugeot, Citroën, DS, Opel, smart®, Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Setra og Fuso til Norge. Hovedtyngden av salget skjer gjennom vår egeneide forhandlerkjede. Konsernet består også av bilfinans, verksteddrift og øvrig virksomhet.

I Bertel O. Steen har vi satt oss et ambisiøst formål – «Vi bringer kundene og samfunnet fremover på en ansvarlig og enklere måte». Vi skal gjøre det mulig for folk å reise slik de vil, uten bekymringer. Bertel O. Steen er garantisten for kvalitet og trygghet. Vi skal alltid lete etter nye løsninger som bringer oss, kundene våre og samfunnet fremover på en bærekraftig måte.

Vi bryr oss om hver eneste kunde, om samfunnet og om hverandre. Alt handler om det beste lagspillet. I Bertel O. Steen er vi stolte av jobben vår. Vi er sannferdige og til å stole på.

Selskapet har ca. 3 000 medarbeidere. Hovedkontoret ligger i Lørenskog kommune.

Vi ser etter en sulten ledertype som kan bekle vår krevende rolle som Servicemarkedssjef. Det er ikke noe krav om ledererfaring, men du må helt klart ha egenskapene og ønske å bli en leder. Du må evne å videreføre det vi allerede er veldig gode på, samtidig som du sammen med daglig leder legger en plan for å utvikle og finjustere det potensialet som ligger hos oss. Personen vi søker ønsker å ha det bra på jobben, er interessert i kollegaene rundt seg, vet hva det vil si å jobbe strukturert og legger ned det som skal til for å gjennomføre handlingsplaner og tiltak.

Vår ambisjon er tydelig. Vi skal være ledende på det vi jobber med. Er vi i toppen i Norge, er vi også i toppen internasjonalt. Da bygger vi en fremtid for konsernet vi er en del av og for de merkene vi representerer. For å nå våre ambisjoner må vi jobbe målrettet over tid. Vi må jobbe med detaljer, oppfølging, kvalitet, kompetanse, systematikk, rutiner, prosesser, utvikling og kundetilfredshet. Det skal samtidig kombineres med prestasjoner og mye trivsel.

Vi ønsker at du:

  • Er villig til å utvikle deg og ta steget som leder
  • Klarer å gjennomføre planer
  • Er resultatorientert og en «vinnerskalle»
  • Motiveres av at andre lykkes
  • Forstår betydningen av kundetilfredshet
  • Er entusiastisk og tar gjennomtenkte initiativer
  • Ser spent på konsepter og elektrifisering
  • Er sterk på tall, IT og gjerne engelsk

Hovedoppgavene er:

  • Selvstendig sikre måloppnåelse av de målene som er lagt for avdelingen
  • Kartlegge, evaluere, planlegge og gjennomføre tiltak som gjør oss skarpere
  • Sørge for at hele laget drar i samme retning.
  • Ansvar for at gjeldene rutiner og prosesser blir fulgt, samt å bidra til videreutvikling av disse
  • Arbeide målrettet for at hver lagspiller når sitt potensiale og har en motiverende arbeidsdag, hvor man kan gå hjem fra jobb og tenke: - i dag lykkes jeg!

Verksted og deler teller rundt 35 ansatte i tillegg til lærlinger. De betyr spesielt mye for oss og legger grunnlaget for salg av biler fra de merkene vi representerer. Rollen som Servicemarkedssjef er krevende selvfølgelig, men kompetansen og bidragene fra disse kollegaene gir energi, motivasjon og masse muligheter. Du blir også leder for ledere, noe som krever at du forstår coach-funksjonen i ledersammenheng. Lykkes dine kollegaer, lykkes du. Servicesjefen er en del av ledergruppen til Bertel O. Steen Ullevål AS og rapporterer til daglig leder.

Vi tilbyr et meget godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter, samt konkurransedyktige betingelser, pensjon- og personalforsikringsordninger. Vi ser frem til å ønske deg velkommen til et vinnerlag i norsk bilbransje!

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Torgeir Stadheim

Stillingstittel: Daglig leder

Telefon: 922 31 414

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidssted: Oslo