Søknadsfrist: Snarest

Service advisor / kundemottaker

EVservices

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

EVservices er en norsk teknologibedrift som utvikler, reparerer og vedlikeholder bilbatterier, komponenter og alle typer elektriske kjøretøy.

EVservices ble stiftet i 2018 av grunderene Jacob Pedersen og Joar Tenfjord (begge fra Tesla) og har posisjonert seg som er markedsleder på elektriske kjøretøy. I 2021 kom Frydenbø gruppen inn på eiersiden og sammen med grunderene har de klare ambisjoner.

Da vi er i sterk vekst ser vi etter nye kollegaer som ønsker ta del i det «grønne skiftet», en mer teknologisk og bærekraftig hverdag full av muligheter.

EVservices har ingen begrensninger fra den skitne «gamle» industrien. Ingen eksisterende ICE-kundeprofil å opprettholde/fokusere på.

  • Vi er ikke et tradisjonelt verksted. Vi er den nye generasjonen, fremtiden.
  • Digital arbeidsflyt / arbeidsdag er en del av vår DNA og hvordan vi driver virksomheten.
  • Vi har systematisert og organisert arbeidsprosessene våre.
  • Høye standarder. Utmerket service. Alltid overgå kundenes forventninger.
  • System-, batteri- og digital utvikling, forbedringer og gjenproduksjon - vedlikehold og støtte til utgåtte garantiflåter. Full støtte til alle EV-er.
  • Abonnement på digitale og mekaniske tjenester
  • Maskinlæring
  • AI

Servicemottaker er det første kontaktpunktet mot kunden. Det er viktig derfor svært viktig å være serviceinnstilt samt jobbe systematisk og organisert.

Hos EVservices er kunden alltid i sentrum, og det er viktig at denne rollen har en naturlig evne til å bygge gode relasjoner med kunden.

Du bør ha :

  • Erfaring fra tilsvarende stilling i bransjen er en fordel
  • Erfaring med kundeservice
  • Mekanisk bakgrunn (fordel, men ikke et krav)
  • Interesse for IT

Arbeidsbeskrivelse:

Service-rådgiveren er en del av teamet og vil rapportere til DL el plassleder. Sammen med kapteinen er du ansvarlig for all kundekontakt. Du vil ha fullt ansvar for å planlegge og booke avtaler for teknikerne.

Du må :

  • Gi enestående og effektiv kundeservice
  • Planlegge og booke avtaler, levere eller hente kjøretøy.
  • Opprette tilbud og reparasjonsordre i henhold til kundenes behov
  • Gi anbefalinger basert på kundens kjøretøy
  • Svare på telefoner, e-post og planlegge serviceavtaler
  • Rådføre deg med teknikere om nødvendige reparasjoner og alternativer til dyre reparasjoner.
  • Ringe kunder for å informere dem om endringer i service eller henting av bil.
  • Svare på spørsmål om tjenester.
  • Koordinere med reservedelsavdelingen, serviceteamet og DL/plassjef.
  • Oppdatere kunder om fremdriften i servicen/rep. av kjøretøyet
  • Sørge for at kunden har en positiv helhetsopplevelse av servicen
  • Forberede og fullføre all dokumentasjon knyttet til servicen
  • Sørge for at betalingen blir utført korrekt

Hvem er du?

  • Som oss trenger våre nye kollegaer å være nysgjerrige, interessert i å lære, kreative og sultne på utfordringer.
  • Du har gjerne nylig fullført eller du er i ferd med å fullføre ditt siste år med studier innen bilteknikk, elektronikk.
  • Det er ønskelig at du har minimum en bachelorgrad innen teknologi-relaterte emner. For eksempel programmering, data engineering, elektronikk, informatikk og informasjonsbehandling. På en annen siden innser vi at det finnes mange talenter der ute med god forståelse. Er du en av de?
  • Du har erfaring med elektriske kjøretøy og høyvolt.
  • Du er effektiv, ivrig etter å lære og hardtarbeidende.
  • Flytende engelsk, og helst også et eller flere skandinaviske språk.
  • Vi er også på jakt etter talenter, så ikke vær sjenert ... søk i dag!

Når du begynner hos oss :

Vi garanterer profesjonell og personlig vekst. Du vil kunne utfordre deg selv med støtte fra lederen din, og teamet ditt. Du vil også ha din egen "buddy" som en betrodd venn!

Du blir en del av vårt fellesskap av fagpersoner som hele tiden bygger kompetanse i en sterkt voksende bransje.

Hos oss vil du virkelig få være med å påvirke samfunnets fremtid ved å jobbe med meningsfulle og bærekraftige prosjekter prosjekter som påvirker mennesker og miljø positivt.

Du blir en del av et fellesskap hvor man blir respektert og verdsatt. For oss er mangfold og inkludering fundamentalt for å skape en inspirerende arbeidsplass.

Det at vi er annerledes og så dedikerte driver innovasjon fremover. Vi er fremtiden i dag.

Konkurransedyktig lønn og arbeidsvilkår.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Espen Ekornrud

E-post: ee@evservices.no

Telefon: 911 43 145

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidssted: Oslo