Motor-Trade søker leder kundesenter!

Søknadsfrist: 31. januar

Motor-Trade søker leder kundesenter!

Motor-Trade AS

Om arbeidsgiveren

Motor-Trade AS har siden 1937 representert Mercedes-Benz i Trøndelagsfylkene. Produktspekteret dekker person-, vare- og lastebiler. Selskapet er en ledende aktør på Mercedes-Benz i Norge med egne avdelinger for salg, service og reparasjon, samt salg av reservedeler. Totalt har selskapet 110 ansatte og en meget solid økonomi. Total omsetning var i 2021 på 887 mill.kroner. Motor-Trade er lokalisert i Trondheim, Stjørdal og Verdal. I Trondheim holder vi til i Norges største bilhus på Tiller.

Vil du være med å forme fremtidens servicemarked?

Er du opptatt av å skape gode kundeopplevelser og ta vare på kunderelasjoner? Motiveres du av å bygge et skikkelig vinnerlag og utvikle en rå kundereise?

Bilbransjen er i sterk utvikling med implementering av nye kundetjenester og digitalisering av prosesser. Vi står på for å møte morgendagens forventninger om en sømløs kundereise, og sørge for god og effektiv intern kommunikasjonsflyt.

Vi kan nå tilby en attraktiv og svært spennende stilling som leder av vårt kundesenter. Du vil ha operativt personalansvar for 6 kundemedarbeidere, og ta del i vår ledergruppe på servicemarkedet. Du vil jobbe tett på Mercedes-Benz Norge og Bertel O. Steen AS

Ditt hovedansvar er:

  • Personalansvar og operativt lederansvar for medarbeidere i vår kundefront og timebooking,
  • Ansvarlig for kundereisen i Motor-Trade.
  • Deltager i utvikling av våre kundeprogrammer.
  • Bidra som ressursperson i større prosjekter på tvers av flere avdelinger ved behov.
  • Ansvarlig for Kundetilfredshet i Motor-Trade AS
  • Stillingen Inngår i ledergruppe Servicemarked

Ønskede faglige kvalifikasjoner:

  • Har relevant ledererfaring. Det er en fordel med erfaring fra produksjonsplanlegging, kundemottak eller verksteddrift, men ikke et krav.
  • Fagbrev i mekaniske fag, teknisk fagskole, eller relevant høyskole er en fordel, men relevant erfaring med kundeopplevelser og ledelse vil kunne veie opp for dette.
  • Identifiserer deg med en ansvarsfull og målrettet lederstil hvor det er naturlig å oppnå resultater i lag med ledergruppen og de ansatte
  • Trives med å jobbe med folk i en hektisk arbeidshverdag
  • Har gode språkferdigheter i norsk og engelsk både muntlig og skriftlig
  • Gode generelle IT Kunnskaper og har lett for å lære nye systemer.

Ønskede personlige egenskaper:

  • Er systematisk og strukturert.
  • Liker å utfordre og er nysgjerrig.
  • God kunde- og servicekompetanse
  • Evner og se bedriften med kundeøyene.
  • Serviceminded og en god relasjonsbygger.
  • Du fremstår engasjerende og som motivasjonsskaper.
  • Lagspiller, som har interesse for å spille dine kolleger gode.

Vi kan tilby deg:

  • Muligheten til å jobbe med en av verdens sterkeste merkevarer, Mercedes-Benz.
  • En spennende stilling i et av Norges største og ledende bilkonsern.
  • Konkurransedyktig lønn og arbeidsbetingelser.
  • Gode personlige utviklingsmuligheter.

Høres det ut som en jobb for deg? Da gleder vi oss til du tar kontakt. Kontakt ved spørsmål: Servicemarkedssjef Roger Tørring tlf 90851051

Søknad sendes inn via søknadsportal på Finn.no.

Vi tar opp til intervju løpende så det oppfordres til å søke så raskt som mulig.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Roger Tørring

Stillingstittel: Servicemarkedsjef

Telefon: 908 51 051

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidssted: Trondheim