Søknadsfrist: 30. november

Garantibehandler Møller Bil Grorud

Møller Bil Grorud

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Møller Bil Grorud er en del av det juridiske selskapet Møller Bil Øst AS, som er et datterselskap av Møller Bil AS. Foruten salg av nye SKODA person- og firmabiler består selskapet av bruktbilomsetning, autorisert verksted og salg av deler og tilbehør. Selskapet har 21 medarbeidere og forventer en omsetning over 300 millioner kroner i 2022. Møller Bil Grorud holder til i Jernkroken 11, 0976 Oslo.

På Møller Bil Grorud setter vi våre kunder og medarbeidere først, og har klokketro på at det vil føre til god forretning. For å skape de beste kundeopplevelsene er vi helt avhengig av engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere som strekker seg det lille ekstra både for kollegaen og kunden. Da vår garantibehandler har takket ja til nye utfordringer i konsernet, søker vi ny garantibehandler.

Som garantibehandler har du en svært viktig rolle som bindeledd mellom forhandler og importør i garanti- og reklamasjonssaker. Du er samtidig en støttespiller for verkstedets kundemottakere og mekanikere i kommunikasjon med kunder. Stillingen inngår i vårt Servicemarked og for at kundene våre skal få den aller beste service er vi alle fleksible i forhold til arbeidsoppgaver og hjelper hverandre.

Hovedansvarsområder:

  • Rapportbehandling i bedriftens garantisystem
  • Tydelig rådgiver for kundemottakere og mekanikere
  • Oppfølging av garantiprosessen i det daglige ut mot verkstedet og kundemottaket
  • Jobbe proaktivt med mekanikere og serviceledere

Vi ønsker en serviceinnstilt person som:

  • Har god teknisk kunnskap om bil og erfaring fra bilbransjen
  • Godt vant med bruk av PC som arbeidsverktøy
  • Tillitsvekkende og løsningsorientert overfor kunde og kollegaer
  • Er grundig, nøyaktig og strukturert og iverksetter og fullfører arbeidsoppgaver
  • Behersker norsk skriftlig og muntlig

Vi kan tilby:

  • En spennende og allsidig jobb
  • Konkurransedyktige betingelser for rett person
  • Møller Mobility Groups pensjons- og forsikringsordninger
  • Kurs og kompetanseutvikling
  • Svært godt arbeidsmiljø med trivelige og dyktige kollegaer
  • Firmahytter

I 2021/22 ble Møller Mobility Group rangert på Topp-20-listen over landets mest attraktive arbeidsplasser, og Møller Bil ble sertifisert Great Place to Work. Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.

For nærmere informasjon om stillingen kontakt gjerne servicemarkedssjef Lykke Klippenberg, se kontaktinformasjon.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Lykke Klippenberg

Stillingstittel: Servicemarkedssjef

Telefon: 90606280

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: 30. november

Arbeidssted: Oslo