SE ALLE STILLINGENE HER
Mer fra Bilbransje24
Søknadsfrist: 30. november
Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
På Møller Bil Grorud setter vi våre kunder og medarbeidere først, og har klokketro på at det vil føre til god forretning. For å skape de beste kundeopplevelsene er vi helt avhengig av engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere som strekker seg det lille ekstra både for kollegaen og kunden. Da vår garantibehandler har takket ja til nye utfordringer i konsernet, søker vi ny garantibehandler.
Som garantibehandler har du en svært viktig rolle som bindeledd mellom forhandler og importør i garanti- og reklamasjonssaker. Du er samtidig en støttespiller for verkstedets kundemottakere og mekanikere i kommunikasjon med kunder. Stillingen inngår i vårt Servicemarked og for at kundene våre skal få den aller beste service er vi alle fleksible i forhold til arbeidsoppgaver og hjelper hverandre.
Hovedansvarsområder:
Vi ønsker en serviceinnstilt person som:
Vi kan tilby:
I 2021/22 ble Møller Mobility Group rangert på Topp-20-listen over landets mest attraktive arbeidsplasser, og Møller Bil ble sertifisert Great Place to Work. Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.
For nærmere informasjon om stillingen kontakt gjerne servicemarkedssjef Lykke Klippenberg, se kontaktinformasjon.
Kontaktperson: Lykke Klippenberg
Stillingstittel: Servicemarkedssjef
Telefon: 90606280
Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 30. november
Arbeidssted: Oslo