Søknadsfrist: Snarest

Er du vår nye Produktsjef for prosess og system for Servicemarkedet i Harald A. Møller?

Harald A. Møller

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Harald A. Møller AS er datterselskap av Møller Mobility Group og er Norges største bilimportør med import av Volkswagen, Audi, Skoda SEAT og Cupra. Selskapet har rundt 410 medarbeidere, og vi solgte over 43.000 nye personbiler og nyttekjøretøy i 2021.

Vår Produktsjef for prosess og system har takket ja til nye utfordringer, og vi søker derfor etter hans etterfølger.

Vi ser etter deg som har analytiske egenskaper og god IT-teknisk forståelse.

Oppgavene i denne rollen vil medføre i kontaktflater på tvers hos importøren, med våre fabrikker og ut mot hele forhandlerkjeden. Viktige egenskaper vil derfor være at du liker å jobbe selvstendig og i team.

Endringstakten innenfor bilbransjen er rask og økende, drevet av et omfattende teknologiskifte og utvikling av nye og digitale forretningsmodeller. Dette skaper nye forventninger og behov, både hos sluttkunde og våre forhandlere. Harald A. Møller AS skal være en ledende kraft gjennom denne utviklingen, og posisjonere forhandlernettverket vårt til å levere bærekraftige servicemarkedstjenester med enestående kvalitet, høy kundelojalitet og god lønnsomhet.

Avdelingen Salg Servicemarked i Harald A Møller har ansvaret for dele-, verktøy- og tilbehørsomsetning, samt alle aktiviteter knyttet til service- og vedlikeholdsavtaler, servicemarkedssystemer og spesialverktøy til våre konsernmerker.

Sentrale ansvarsområder for stillingen vil være:

  • Støtte forhandlernettverket med diagnose og IT-tekniske saker. Samt rapportere eventuelle feil og avvik til våre fabrikker.
  • Fagansvar for flere av våre IT-systemer innen servicemarkedet og bistå med supportering av forhandlerkjeden i våre digitale verktøy som ODIS (diagnose), GRP og ElsaPro (verkstedssystemer).
  • Være ekspertisen for våre arbeidsprosesser på servicemarkedet og en ressurs for våre IT-systemer.
  • En kombinasjon av rutinearbeid og deltagelse i interne prosjektarbeid etter behov.
  • Skape en god relasjon med fabrikk, forhandlerkjeden og tett samarbeid på tvers hos importøren.

Om du kjenner deg igjen av et flertall av beskrivelsene under ønsker vi å høre fra deg:

  • Du har gjerne en digital bakgrunn med grunnleggende forståelse og evne til å finne IT-tekniske problemløsninger. Det er en fordel med systemkjennskap til våre IT-systemer som PPS, ELSA og ODIS.
  • En grunnleggende servicemarkeds – og økonomiforståelse er ønskelig, samt erfaring fra prosjektarbeid er en fordel.
  • Er en god nettverksbygger og liker å jobbe med mennesker
  • Gode språkkunnskaper (engelsk og norsk) og kommunikasjonsevner
  • Du er strukturert, analytisk og har evnen til å ta faktabaserte diskusjoner
  • Du er målrettet og systematisk i ditt arbeid, og har sterk gjennomføringsevne

Vi kan tilby:

  • Godt arbeidsmiljø og svært kompetent fagmiljø hos Norges største bilimportør og servicemarkedsorganisasjon
  • Å jobbe med markedets sterkeste merkevarer fra verdens største bilprodusent
  • En sentral og synlig stilling med gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Firmahytter

Stillingen rapporterer til Teamleder Salg Servicemarked, og er lokalisert på vårt hovedkontor på Frysja i Oslo.

Noe reisevirksomhet må påregnes.

Vis interesse: For å bli vurdert for stillingen ønsker vi at du laster opp en CV og skriver noen linjer om din motivasjon.

Søknadsfrist: Snarest – aktuelle kandidater vil bli vurdert fortløpende.

For mer informasjon om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med Andy Tsui.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Andy Tsui

Stillingstittel: Teamleder Salg Servicemarked

Telefon: 977 78 795

E-post: andy.tsui@moller.no

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidssted: Oslo