Søknadsfrist: Snarest

Møller Bil Kalbakken søker etter ny kundemottaker til vår verkstedadministrasjon!

Møller Bil Kalbakken

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Møller Bil Kalbakken er en del av det juridiske selskapet Møller Bil Øst AS, som er et datterselskap i Møller Bil AS. Foruten salg av nye Volkswagen personbiler og nyttekjøretøy består virksomheten av bruktbilomsetning, mekanisk verksted og salg av deler og tilbehør. Selskapet har 48 medarbeidere og omsatte for 350 millioner kroner i 2021. Vi er en trivelig og profesjonell organisasjon hvor det viktigste er at våre kunder blir begeistret og trives hos oss og får den servicen de forventer. Vi skal gjøre ting riktig første gang, til avtalt tid og pris. Vi har satt oss som mål å være ledende både på kvalitet og service, og vi vet at slike mål krever både entusiasme og målrettet jobbing hos hver og en av våre medarbeidere hver eneste dag. Møller Bil Kalbakken holder til i Kakkelovnskroken 2, 0954 Oslo.

Møller Bil Kalbakken søker kundemottaker til vår verkstedadministrasjon!

Vi er opptatt av at både ansatte og kunder skal trives hos oss, er du også det så vil vi gjerne at du søker!

Ettermarkedet vårt har totalt 34 medarbeidere, inkludert deg. Vi har meget dyktige medarbeidere og vi er stolte av den kompetansen vårt team innehar på Volkswagen/Volkswagen Nyttekjøretøy. Nå trenger vi flere dyktige medarbeidere med oss på teamet og kanskje er du den rette?

Som kundemottaker er du ansvarlig for å legge til rette for effektiv drift for de ansatte på verkstedet. Du er kundens første møte med vårt verksted og dette første møte er avgjørende for en god opplevelse. Kunden skal møte en løsningsorientert, blid og serviceminded person som har god kompetanse på bil og verksteddrift.

Dine viktigste arbeidsoppgaver:

  • Profesjonell kundeveiledning og oppfølging
  • Gjennomgå serviceoppdraget med kunden og utarbeide pristilbud etter behov
  • Drift og oppfølging av mekanikere
  • Kontakte kunden ifm. eventuelle tilleggsarbeider og mersalg
  • God planlegging av arbeidsdagene i samarbeid med de andre
  • Tett oppfølging av produksjonen

Ønsket erfaring og kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra bilverksted, eller annen relevant bakgrunn
  • Gjerne erfaring fra tilsvarende rolle, men ikke et krav
  • God forståelse for bruk av digitale verktøy
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B

Vi tror dette er deg:

  • Glad i folk, og ønsker at alle rundt deg skal trives i ditt selskap
  • Lagspiller, en som uoppfordret hjelper andre kollegaer
  • Imøtekommende og motiveres av å yte god service og kundeopplevelser på øverste hylle
  • En god relasjonsbygger med lederegenskaper som evner å motivere og begeistre teamet
  • Strukturert, nøyaktig og flink til å kommunisere
  • God til å multitaske i en til tider svært hektisk hverdag

Vi tilbyr:

  • Svært gode kollegaer som innehar de samme egenskapene som vi ønsker av deg!
  • En spennende og allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter
  • Gode systemer, tydelige prosesser og gode opplæringsprogrammer
  • Å jobbe med noen av verdens mest kjente merkevarer
  • Gode betingelser inkl Møller Mobility Groups pensjons- og forsikringsordninger
  • Tydelig fokus på helse, miljø og sikkerhet
  • Tilgang til firmahytter på Beitostølen

I 2021/22 ble Møller Mobility Group rangert på Topp-20-listen over landets mest attraktive arbeidsplass, og Møller ble sertifisert som Great Place to Work. Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.

Vil du vite litt mer - kontakt servicemarkedssjef Oddbjørn Solbakken, se kontaktinformasjon!

Søknadsfrist: Snarest, søknader blir vurdert fortløpende.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Oddbjørn Solbakken

Stillingstittel: Servicemarkedssjef

Telefon: 908 47 347

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidssted: Oslo