Søknadsfrist: 26. august

Serviceselger - Retention Team

Motorpool

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

I Motorpool er vi lidenskapelig opptatt av bil – men fremfor alt er vi ekstremt opptatte av at kundene våre skal oppleve å få den beste servicen - hos nettopp oss. Vår filosofi er at kunderelasjonen skal vare livet ut og i generasjoner.

Motorpool er Norges største Jaguar Land Rover verksted, og vi har Skandinavias best utdannede teknikerteam. Vi er en av få sertifiserte forhandlere av Jaguar Land Rover i Norge, og vi tilbyr bilsalg, delesalg og verkstedtjenester.

Vi ønsker at alle som har en Jaguar eller Land Rover, nyere som eldre, skal ha muligheten til å la oss serve bilen deres og søker nå etter å ansette en proaktiv Serviceselger til vårt Retention Team som skal jobbe aktivt ut mot markedet.

Vi søker vennlig og street smart Serviceselger som elsker å bruke telefonen som arbeidsverktøy.

Motorpool – Jaguar & Land Rover i Asker er Norges største og mest ettertraktede autoriserte verksted for Jaguar og Land Rover. Dette er en direkte konsekvens av at Skandinavias best utdannende teknikere på nettopp Jaguar og Land Rover jobber her. Motorpool tilbyr alle som har en Jaguar eller Land Rover den beste faglig kvalifiserte utførelse av kontroller, reparasjoner og servicer i overensstemmelse med Jaguar og Land Rovers retningslinjer, serviceprosess og bestemmelser. Ingen over – ingen ved siden!

VÅR IDEALKANDIDAT

Den ideelle kandidat til rollen er rett og slett en superdyktig salgsorientert kundeveileder som blir ekspert på å få den enkelte kunde til å velge Motorpool som det naturlige valget. Resten av teamet her vil sørge for leveranse i henhold til forventningene kundene skal kunne ha.

I praksis betyr dette at din viktigste oppgave blir å kontakte kundene pr telefon og via andre kanaler (som du blir med på å utvikle) og få dem til å forstå at det mest effektive og økonomiske er å la Motorpool serve bilden deres, også etter at garantitiden er utløpt.

HOS OSS FÅR DU

- superhyggelige kolleger som ønsker at du skal lykkes. Du vil selvsagt få konkurransedyktige betingelser, men miljøet hos oss må vi trekke frem, for det er unikt godt. Vi er en god gjeng med lagspillere som hver dag drives av å skape den unike og gode opplevelsen for den enkelte kunde. Du vil få en selvstendig og utfordrende rolle der du kommer svært tett på kundene og forretningen.

ARBEIDSOPPGAVER

  • Kontakte eiere av Jaguar og land Rover å selge inn tjenestene våre gjennom etablerte kanaler
  • Bidra til utvikling av nye og effektive kontaktkanaler mot kundene
  • Booke inn servicer og reparasjoner til ditt Service Retention Team (3-4 teknikere)
  • Håndtere kundehenvendelser over disk, telefon og e-post.
  • Utarbeide tilbud og påse at kunden får tilstrekkelig med informasjon slik at vi blir det naturlige valget for kunden
  • Oppfølging av kundesaker over telefon og e-post
  • Sikre god og effektiv informasjonsflyt mellom involverte parter

NØDVENDIGE KVALIFIKASJONER

  • Noen års relevant arbeidserfaring
  • Interesse for flotte britiske biler og noe bilteknisk kunnskap er en klar fordel
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
  • God generell IT kompetanse
  • Kundefokus – fornøyd kunde gir lykkerus
  • Plettfri vandel og førerkort klasse B
  • Pliktoppfyllende og strukturert med orden i sakene sine

KONTAKTINFORMASJON

For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i Resumé – Executive Search & Selection på tlf.: 909 24 341

Alle henvendelser blir om ønskelig behandlet konfidensielt, også ift vår oppdragsgiver.

Din søknad, som vi vil legge merke til, sammen med din oppdaterte CV og annen relevant informasjon sender du inn via annonsen på www.resume.no/motorpool

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Knut Forså

Stillingstittel: Founding Partner - Resumé – Executive Search & Selection

Telefon: 909 24 341

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: 26. august

Arbeidssted: Billingstad