
Søknadsfrist: 26. august
Serviceselger - Retention Team
Motorpool
Vi ønsker at alle som har en Jaguar eller Land Rover, nyere som eldre, skal ha muligheten til å la oss serve bilen deres og søker nå etter å ansette en proaktiv Serviceselger til vårt Retention Team som skal jobbe aktivt ut mot markedet.
Vi søker vennlig og street smart Serviceselger som elsker å bruke telefonen som arbeidsverktøy.
Motorpool – Jaguar & Land Rover i Asker er Norges største og mest ettertraktede autoriserte verksted for Jaguar og Land Rover. Dette er en direkte konsekvens av at Skandinavias best utdannende teknikere på nettopp Jaguar og Land Rover jobber her. Motorpool tilbyr alle som har en Jaguar eller Land Rover den beste faglig kvalifiserte utførelse av kontroller, reparasjoner og servicer i overensstemmelse med Jaguar og Land Rovers retningslinjer, serviceprosess og bestemmelser. Ingen over – ingen ved siden!
VÅR IDEALKANDIDAT
Den ideelle kandidat til rollen er rett og slett en superdyktig salgsorientert kundeveileder som blir ekspert på å få den enkelte kunde til å velge Motorpool som det naturlige valget. Resten av teamet her vil sørge for leveranse i henhold til forventningene kundene skal kunne ha.
I praksis betyr dette at din viktigste oppgave blir å kontakte kundene pr telefon og via andre kanaler (som du blir med på å utvikle) og få dem til å forstå at det mest effektive og økonomiske er å la Motorpool serve bilden deres, også etter at garantitiden er utløpt.
HOS OSS FÅR DU
- superhyggelige kolleger som ønsker at du skal lykkes. Du vil selvsagt få konkurransedyktige betingelser, men miljøet hos oss må vi trekke frem, for det er unikt godt. Vi er en god gjeng med lagspillere som hver dag drives av å skape den unike og gode opplevelsen for den enkelte kunde. Du vil få en selvstendig og utfordrende rolle der du kommer svært tett på kundene og forretningen.
ARBEIDSOPPGAVER
- Kontakte eiere av Jaguar og land Rover å selge inn tjenestene våre gjennom etablerte kanaler
- Bidra til utvikling av nye og effektive kontaktkanaler mot kundene
- Booke inn servicer og reparasjoner til ditt Service Retention Team (3-4 teknikere)
- Håndtere kundehenvendelser over disk, telefon og e-post.
- Utarbeide tilbud og påse at kunden får tilstrekkelig med informasjon slik at vi blir det naturlige valget for kunden
- Oppfølging av kundesaker over telefon og e-post
- Sikre god og effektiv informasjonsflyt mellom involverte parter
NØDVENDIGE KVALIFIKASJONER
- Noen års relevant arbeidserfaring
- Interesse for flotte britiske biler og noe bilteknisk kunnskap er en klar fordel
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk
- God generell IT kompetanse
- Kundefokus – fornøyd kunde gir lykkerus
- Plettfri vandel og førerkort klasse B
- Pliktoppfyllende og strukturert med orden i sakene sine
KONTAKTINFORMASJON
For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i Resumé – Executive Search & Selection på tlf.: 909 24 341
Alle henvendelser blir om ønskelig behandlet konfidensielt, også ift vår oppdragsgiver.
Din søknad, som vi vil legge merke til, sammen med din oppdaterte CV og annen relevant informasjon sender du inn via annonsen på www.resume.no/motorpool
Kontaktinformasjon
Kontaktperson: Knut Forså
Stillingstittel: Founding Partner - Resumé – Executive Search & Selection
Telefon: 909 24 341
Stillingsinformasjon
Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 26. august
Arbeidssted: Billingstad