Søknadsfrist: 31. august

Møller Bil Åsane søker bookingmedarbeider / serviceselger til vårt verksted

Møller Bil Åsane

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Møller Bil Åsane er en del av det juridiske selskapet Møller Bil Bergen AS, som er et datterselskap i Møller Bil AS. Vi selger Skoda og Volkswagen person- og varebiler. Vi er autorisert verksted for Volkswagen og Skoda. Selskapet har en kapasitet på rundt 1000 nye biler og har 19 mekaniske arbeidsplasser. Bedriften består av 48 medarbeidere og det forventes en omsetning på ca 630 millioner kroner i 2022. Møller Bil Åsane holder til i Litleåsveien 47 og 59, 5132 Nyborg.

På Møller Bil Åsane setter vi våre kunder og medarbeidere først, og har klokketro på at det vil føre til god forretning. For å skape de beste kundeopplevelsene er vi helt avhengig av engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere som strekker seg det lille ekstra både for kollegaen og kunden. Derfor er ansettelse av ny bookingmedarbeider svært viktig for oss på Møller Bil Åsane.

Som bookingmedarbeider vil du være kundens første møte med verkstedet, og din jobb er derfor avgjørende for at vi skaper de gode opplevelsene våre kunder fortjener. Du har ansvar for å håndtere bestillinger av verkstedstimer og planlegging av disse for å oppnå god produktivitet. Samtidig vil du inngå i et administrativt team med totalt 9 dedikerte medarbeidere

Dine viktigste arbeidsoppgaver:

  • Håndtere bestillinger til vårt verksted og planlegge disse
  • Forberede verkstedsbesøk sammen med kunde og legge til rette for et vellykket verkstedsbesøk
  • Være kunderådgiver og veilede etter kundens behov
  • Drive oppsøkende salg, å legge til rette for et enkelt bilhold for våre kunder.

Viktige kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Kundefokusert og løsningsorientert
  • Positiv og imøtekommende
  • Kommuniserer godt skriftlig og muntlig på norsk
  • Du trives med hektisk aktivitet og er interessert i å «ta i et tak»
  • Fortrinnsvis forståelse og kompetanse på bil og verkstedsdrift, men ikke et krav
  • God forståelse for bruk av digitale verktøy
  • Førerkort klasse B

Hva vi kan tilby. Hos oss får du en spennende og allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter i Norges største bilforhandlerkjede. Du får jobbe med noen av verdens mest kjente merkevarer, med gode systemer og opplæringsprogrammer. I tillegg får du muligheten til å samarbeide med en driftig og sammensveiset gjeng hvor vi stadig jobber med å utvikle hverandre. Og naturligvis konkurransedyktige betingelser med Møller Mobility Groups pensjons- og forsikringsordninger.

Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.

Om du har spørsmål til stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med Servicemarkedssjef, Jan Erik Selstø (se kontaktinfo).

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Jan Erik Selstø

Stillingstittel: Servicemarkedssjef

Telefon: 92 83 25 83

E-post: jan.erik.selsto@moller.no

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: 31. august

Arbeidssted: Bergen