
SE ALLE STILLINGENE HER
Mer fra Bilbransje24
Søknadsfrist: 31. august
Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
På Møller Bil Åsane setter vi våre kunder og medarbeidere først, og har klokketro på at det vil føre til god forretning. For å skape de beste kundeopplevelsene er vi helt avhengig av engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere som strekker seg det lille ekstra både for kollegaen og kunden. Derfor er ansettelse av ny bookingmedarbeider svært viktig for oss på Møller Bil Åsane.
Som bookingmedarbeider vil du være kundens første møte med verkstedet, og din jobb er derfor avgjørende for at vi skaper de gode opplevelsene våre kunder fortjener. Du har ansvar for å håndtere bestillinger av verkstedstimer og planlegging av disse for å oppnå god produktivitet. Samtidig vil du inngå i et administrativt team med totalt 9 dedikerte medarbeidere
Dine viktigste arbeidsoppgaver:
Viktige kvalifikasjoner og egenskaper:
Hva vi kan tilby. Hos oss får du en spennende og allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter i Norges største bilforhandlerkjede. Du får jobbe med noen av verdens mest kjente merkevarer, med gode systemer og opplæringsprogrammer. I tillegg får du muligheten til å samarbeide med en driftig og sammensveiset gjeng hvor vi stadig jobber med å utvikle hverandre. Og naturligvis konkurransedyktige betingelser med Møller Mobility Groups pensjons- og forsikringsordninger.
Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.
Om du har spørsmål til stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med Servicemarkedssjef, Jan Erik Selstø (se kontaktinfo).
Kontaktperson: Jan Erik Selstø
Stillingstittel: Servicemarkedssjef
Telefon: 92 83 25 83
E-post: jan.erik.selsto@moller.no
Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 31. august
Arbeidssted: Bergen