Søknadsfrist: 30. juni

Møller Bil Grorud søker kundemottaker / serviceleder til vår verksted-administrasjon

Møller Bil Grorud

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Møller Bil Grorud er en del av det juridiske selskapet Møller Bil Øst AS, som er et datterselskap av Møller Bil AS. Foruten salg av nye SKODA person- og firmabiler består selskapet av bruktbilomsetning, autorisert verksted og salg av deler og tilbehør. Selskapet har 21 medarbeidere og forventer en omsetning over 300 millioner kroner i 2022. Møller Bil Grorud holder til i Jernkroken 11, 0976 Oslo.

På Møller Bil Grorud har vi søkelys på to ting: "folk" og "forretning" - i den rekkefølgen. Vi setter våre kunder og medarbeidere først og har klokkertro på at dette vil føre til god forretning. For å skape de beste kundeopplevelsene er vi helt avhengig av engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere som strekker seg det lille ekstra både for kollegaen og kunden.

Vi søker deg som vil gjøre en forskjell for kunden, som liker å etablere kontakt med nye mennesker og gjør alt for at kunden skal få en god opplevelse under besøket. Du er nøyaktig og pliktoppfyllende, og gjennomfører avtaler som blir gjort. Du jobber godt i team, skaper en god atmosfære, og et hyggelig sted for kundene våre. Du har ansvar for planleggingen og gjennomføring for å oppnå god produktivitet, samt for å sikre at rett jobb går til rett mekaniker/fagtekniker. Stillingen rapporterer til servicemarkedssjef.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Skape gode kundeopplevelser
  • Profesjonell kundeveiledning og oppfølging
  • Planlegge og styre mekanisk gruppe
  • Gjennomgang av verkstedoppdraget med kunde over disk, telefon og digitale flater
  • Oppsøkende salg med telefon som verktøy
  • Oppfølging av pristilbud, verkstedoppdrag og kunder
  • Håndtere eventuelle garanti og reklamasjoner

Erfaring og kvalifikasjoner:

  • Relevant bakgrunn med god teknisk forståelse
  • Bransjeerfaring er en stor fordel
  • Interesse for mennesker og biler er et must
  • Gjerne erfaring med å lede medarbeidere
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig

Vi ser etter en person som:

  • Er imøtekommende og drives av å yte god service
  • Villig til å gjøre det lille ekstra for kunden
  • Strukturert og nøyaktig
  • Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
  • Har førerkort klasse B automat og manuell gir
  • Har stor arbeidskapasitet og bidrar aktivt som en lagspiller både internt og eksternt
  • Har evnen til å lytte og kommuniserer godt og tydelig og evner å prioritere de viktige tingene i en hektisk arbeidshverdag

Hva vi tilbyr:

  • En veldig spennende og allsidig stilling med gode utviklingsmuligheter
  • Svært godt arbeidsmiljø og gode kollegaer
  • Gode systemer, tydelige prosesser og gode opplæringsprogrammer
  • Å jobbe med et av verdens mest kjente merkevarer
  • Gode betingelser inkl. Møller Mobility Groups gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Tydelig fokus på helse, miljø og sikkerhet

Vi ser frem til din søknad på stillingen. Vil du høre mer om stillingen? Kontakt servicemarkedssjef Lykke Klippenberg, se kontaktinfo.

I 2021/22 ble Møller Mobility Group rangert på Topp-20-listen over landets mest attraktive arbeidsplasser, og Møller Bil ble sertifisert Great Place to Work. Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.

Søknadsfrist: 30. juni 2022, søknader behandles fortløpende.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Lykke Klippenberg

Stillingstittel: Servicemarkedssjef

Telefon: 90 60 62 80

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: 30. juni

Arbeidssted: Oslo