Vi søker etter en leder til kundesenteret vårt i Bertel O. Steen Logistikk
Bertel O. Steen
Merk at denne artikkelen er over tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Om arbeidsgiveren
Bilbransjen er i store og spennende endringer. Vi kan eie bil, leie bil, eller dele bil. Vi kan kjøre elektrisk, plug-in eller bensin/diesel. Bilen er i ferd med å kobles til nettet og bli selvkjørende. Vi vil finne nye måter å fylle vårt mobilitetsbehov på i tiden som kommer. Bertel O. Steen skal være med på å forme denne fremtiden. I Bertel O. Steen har vi satt oss et ambisiøst formål: Vi bringer kundene og samfunnet fremover på en ansvarlig og enklere måte. Det skal vi gjøre ved å ha de mest fornøyde medarbeiderne, de mest fornøyde kundene og forhandlerne, maksimere vårt potensial til våre merker, og ha fornøyde eiere.
Bertel O. Steen Logistikk leverer logistikktjenester til Bertel O. Steens importører og forhandlernettverk. Vi har ansvaret for å sikre effektiv logistikk gjennom innkjøp, transport, lagring, distribusjon og retur av reservedeler og tilbehør til hele kjeden fra leverandør og helt ut til forhandler og tilbake til leverandør. Virksomheten tilbyr også bistand til beholdningsstyring hos et stort antall av våre forhandlere. Vi har vår virksomhet i et helt nytt logistikksenter på Berger ved Skedsmokorset. Lageret er høyautomatisert og har ca. 90 årsverk knyttet til virksomheten hvorav ca. 28 administrativt og 62 på lageret.
Vi ser etter en ny leder for vårt deletekniske kundesenter.
Stillingen rapporterer til direktør for Bertel O. Steen Logistikk og inngår i virksomhetens ledergruppe.
Arbeidsoppgaver:
- Overordnet ansvarlig for drift, utvikling og ledelse av kundesenterfunksjonen
- Webredaktør for Bertel O. Steen Logistikk sine intranett sider og kommunikasjon av driftsinformasjon
- Ansvarlig for informasjonsspredning og kompetanseheving av forhandlere innen deletekniske spørsmål i nettverket
- Utstrakt dialog med leverandører og kunder for oppfølging og utvikling av våre tjenester.
- Personalansvar for pr i dag 7 medarbeiderne i avdelingen
- Ansvarlig for at avdelingens mål nås
- Rapportering og analyse
Kvalifikasjoner:
- Teknisk utdannelse med minimum fagbrev eller tilsvarende som mekaniker eller i delefaget.
- Erfaring fra forhandler- og/eller importvirksomhet
- Erfaring med kundesentertjenester via telefon og elektronisk kommunikasjon er en fordel
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Egenskaper:
- Interesse for teknikk og IT-verktøy med god kjennskap til bruk av ERP-systemer
- Nysgjerrig, serviceinnstilt og løsningsorientert og vet at det er fornøyde kunder vi lever av
- Selvstendig og liker å sette nye mål og drive videreutvikling
- Skaper god stemning rundt deg og bryr deg om mennesker
- Høye krav til etikk og moral
- Helhetsforståelse for virksomheten
- Gode samarbeidsevner herunder gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter
Vi tilbyr:
- Motiverte og kunnskapsrike kollegaer og medarbeidere
- Godt arbeidsmiljø der vi ser frem til å komme på jobb og møte kollegaer
- Gode muligheter for å påvirke sin egen og vår felles arbeidsplass
- Konkurransedyktige betingelser
- Pensjons- og forsikringsordninger
Vi ser etter deg som kan være en god rollemodell for vårt formål og våre verdier: Vi utfordrer, vi bryr oss og vi presterer.
Kontaktinformasjon
Kontaktperson: Rune Kristiansen
Stillingstittel: Direktør Logistikk
Telefon: 911 58 078
Stillingsinformasjon
Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 25. juni
Arbeidssted: Skedsmokorset