Søknadsfrist: Snarest

Er du god på service og kunne tenke deg å jobbe med Toyota?

Toyota Romerike AS

Om arbeidsgiveren

Toyota Romerike er et av distriktets største bilforhandlere og har tre avdelinger: Lillestrøm, Jessheim og Eidsvoll. Vi er 147 kundeorienterte medarbeidere som gjør sitt beste hver dag for å gi kundene våre den gode servicen de fortjener. I 2021 solgte vi over 3 300 biler, og omsatte for ca. 1 000 millioner kroner.

Vi har stort fokus på kundeopplevelser og har en tydelig visjon "Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder". Gjennom Toyotas globale utviklingsprogram jobber vi målrettet for å utvikle fremtidens medarbeidere og ledere – programmene er basert på våre kjerneverdier: kontinuerlig forbedring og respekt for mennesker.

Vi er 100% eid av Bauda AS - Norges største forhandlergruppering for Toyota. I 2021 omsatte konsernet for ca. 5 200 millioner kroner og solgte over 17 000 biler, og har 842 dedikerte medarbeidere. Arbeidsplassene i Bauda-konsernet skal preges av mangfold, og våre medarbeidere skal gjenspeile befolkning generelt. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Bauda-konsernet legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

En av våre medarbeidere søker nye utfordringer internt, og vi trenger dermed en ny Kunderådgiver til vårt servicemarked på Lillestrøm.

Vi ønsker kandidater med utpreget serviceinnstilling, samt god teknisk forståelse. Erfaring fra tilsvarende stilling er ønskelig, men ikke et krav.

Det viktigste er at du trives med å snakke med andre mennesker og at du motiveres av en hektisk hverdag med utstrakt kundekontakt.

Vi ønsker oss en kandidat som er fleksibel når det gjelder å kunne jobbe både i front (kundemottak), samt i back office. Du bør være god på bruk av IT-verktøy, og du må kunne uttrykke godt på norsk, muntlig og skriftlig.

Blant arbeidsoppgavene i stillingen er:

  • Bidra til høy kundeopplevd kvalitet og sørge for at kunden opplever "det lille ekstra"
  • Håndtere booking av innkommende verkstedoppdrag og delebestillinger, og oppfølging av disse
  • Mottak av kunder i butikk, både ifbm innlevering og utlevering av bil til verkstedet, og betjening ved andre spørsmål eller ønsker
  • Bidra til styring av mekanikergruppe mht. god produksjon og god avvikling av dagens kundeordre
  • Bidra til et godt samarbeid på tvers av de ulike avdelingene samt bidra til et positivt arbeidsmiljø
  • Jobbe proaktivt mot kunder

For å nå vårt mål om Norges mest fornøyde bilkunder, ser vi helst at du:

  • Har utpreget serviceinnstilling med gode holdninger.
  • Har bilfaglig bakgrunn med god teknisk forståelse. Gjerne med fagbrev.
  • Det er ønskelig at du har kjennskap til delelager/logistikk.
  • Er positiv, pliktoppfyllende, redelig og ansvarsbevisst.
  • Er god til å uttrykke deg og beherske norsk muntlig og skriftlig.
  • Er løsningsorientert, selvstendig, strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst.
  • Liker å jobbe i et aktivt miljø preget av høyt tempo.
  • Har førerkort klasse B.

Du blir tilbudt

  • Mulighet til å arbeide med en av verdens sterkeste merkevarer.
  • God faglig støtte og en spennende stilling med gode utviklingsmuligheter.
  • Faglig oppdatering og utvikling gjennom Toyotas opplæringsprogrammer.
  • En meget seriøs bedrift som investerer i og for fremtiden.
  • Et miljøbevisst konsern.
  • Konkurransedyktig lønn og øvrige betingelser.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.

Dine personlige egenskaper vil bli tillagt betydelig vekt. I søknaden din vil vi derfor gjerne at du beskriver deg selv som person, samt hvilke egenskaper du har som du mener er relevant for akkurat denne stillingen.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Oddvar Frank

Stillingstittel: Ettermarkedssjef / kundeansvarlig

Telefon: 924 07 391

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidssted: Kjeller