
Søknadsfrist: Snarest
Er du god på service og kunne tenke deg å jobbe med Toyota?
Toyota Romerike AS
En av våre medarbeidere søker nye utfordringer internt, og vi trenger dermed en ny Kunderådgiver til vårt servicemarked på Lillestrøm.
Vi ønsker kandidater med utpreget serviceinnstilling, samt god teknisk forståelse. Erfaring fra tilsvarende stilling er ønskelig, men ikke et krav.
Det viktigste er at du trives med å snakke med andre mennesker og at du motiveres av en hektisk hverdag med utstrakt kundekontakt.
Vi ønsker oss en kandidat som er fleksibel når det gjelder å kunne jobbe både i front (kundemottak), samt i back office. Du bør være god på bruk av IT-verktøy, og du må kunne uttrykke godt på norsk, muntlig og skriftlig.
Blant arbeidsoppgavene i stillingen er:
- Bidra til høy kundeopplevd kvalitet og sørge for at kunden opplever "det lille ekstra"
- Håndtere booking av innkommende verkstedoppdrag og delebestillinger, og oppfølging av disse
- Mottak av kunder i butikk, både ifbm innlevering og utlevering av bil til verkstedet, og betjening ved andre spørsmål eller ønsker
- Bidra til styring av mekanikergruppe mht. god produksjon og god avvikling av dagens kundeordre
- Bidra til et godt samarbeid på tvers av de ulike avdelingene samt bidra til et positivt arbeidsmiljø
- Jobbe proaktivt mot kunder
For å nå vårt mål om Norges mest fornøyde bilkunder, ser vi helst at du:
- Har utpreget serviceinnstilling med gode holdninger.
- Har bilfaglig bakgrunn med god teknisk forståelse. Gjerne med fagbrev.
- Det er ønskelig at du har kjennskap til delelager/logistikk.
- Er positiv, pliktoppfyllende, redelig og ansvarsbevisst.
- Er god til å uttrykke deg og beherske norsk muntlig og skriftlig.
- Er løsningsorientert, selvstendig, strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst.
- Liker å jobbe i et aktivt miljø preget av høyt tempo.
- Har førerkort klasse B.
Du blir tilbudt
- Mulighet til å arbeide med en av verdens sterkeste merkevarer.
- God faglig støtte og en spennende stilling med gode utviklingsmuligheter.
- Faglig oppdatering og utvikling gjennom Toyotas opplæringsprogrammer.
- En meget seriøs bedrift som investerer i og for fremtiden.
- Et miljøbevisst konsern.
- Konkurransedyktig lønn og øvrige betingelser.
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Dine personlige egenskaper vil bli tillagt betydelig vekt. I søknaden din vil vi derfor gjerne at du beskriver deg selv som person, samt hvilke egenskaper du har som du mener er relevant for akkurat denne stillingen.
Kontaktinformasjon
Kontaktperson: Oddvar Frank
Stillingstittel: Ettermarkedssjef / kundeansvarlig
Telefon: 924 07 391
Stillingsinformasjon
Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Kjeller