Søknadsfrist: Fortløpende

Vi søker en operativ serviceleder til vår helt nye motorsykkel-avdeling

Bavaria

Merk at denne artikkelen er over to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Bavaria er ikke en tradisjonell bilforhandler, men en annerledes aktør som siden 1996 har levert kjøreglede og eierglede. Vår visjon er å lede utviklingen og ta bransjen til neste nivå. I dag er vi en av Europas største BMW- og MINI-aktører representert i Norge, Sverige og Sveits. Bavaria inngår i Hedin Automotive sammen med blant annet GS Bildeler (Norges største uavhengige leverandør av reservedeler og tilbehør til BMW).

Hedin Automotive omsatte i 2020 for over 9,5 milliarder NOK, og sysselsetter flere enn 1 000 ansatte. Hedin Automotive er en del av svenske Hedin Group som med sine 3 600 ansatte representerer flere enn 30 bilmerker fra drøyt 120 bilanlegg i fem land.

Bavaria Stavanger har siden 1996 vært forhandler av BMW og MINI i Stavanger-regionen. Nå har vi signert avtalen som gjør at Stavanger får den eneste kombinerte BMW bil- og motorsykkelforhandleren i Norden.

Dette blir kult!

Har du en lidenskap for motorsykler og vil du være med fra starten?

I Bavaria vil du jobbe med noen av verdens beste motorsykler (helt objektivt sett) i et flott anlegg. Du vil inngå i et nettverk med dyktige støttespillere og samarbeidspartnere i en åpen og inkluderende arbeidskultur. Din evne til å tenke nytt gjør deg til en solid bidragsyter til vår visjon om å lede utviklingen og ta bransjen til neste nivå.

Som serviceleder for motorsykkel-avdelingen vil du ha ansvar for mål og resultater for servicemarkedet. Du vil være en viktig pådriver som skaper muligheter for avdelingen. Med ditt bidrag vil du tydelig vise våre BMW Motorrad kunder at vi kan levere topp kvalitet og kundetilfredshet. Dine arbeidsoppgaver og ansvar vil i hovedsak være:

  • Kundebehandling i vårt kundemottak
  • Tilrettelegge og planlegge verkstedjobber, samt styring av mekanikere med hensyn til god produksjonsflyt
  • Fortløpende oppgjør av arbeidsordre og utlevering/innlevering av motorsykler
  • Oppfølging av kunder og mekanikere underveis
  • Håndtere forsikringssaker
  • Behandle forespørsler over telefon og mail
  • Salg og koordinering av deler
  • Vise retning og skape engasjement
  • Videreutvikle forbedringsprosesser
  • Sikre at avdelingen leverer kundeopplevelser i toppklasse

Aktuelle kandidater har en stor interesse og lidenskap for motorsykler, og er alltid oppdatert på produktene. Du har erfaring fra en tilsvarende rolle og har førerkort A-B. Vi mener at kandidater med gode egenskaper innen kundebehandling, kommunikasjon og teknisk forståelse vil være nødvendig for å lykkes i rollen. Har du et fagbrev som mekaniker eller innen delelager er det en fordel. Vi ser etter kandidater som er god på å vise retning, skape begeistring og sikre resultat. Du er en troverdig ambassadør for verdiene ydmykhet, respekt og ærlighet.

Har du et sterkt ønske om å lykkes og motiveres av å skape resultater gjennom kontinuerlig utvikling mener vi du vil passe godt til denne rollen.

Stillingen rapporterer til Serviceleder for Bavaria Vest.

Rekrutteringsprosess: Vi vurderer og intervjuer kandidater fortløpende, så ikke vent med å søke på denne muligheten.

Sertifisert som en bra arbeidsgiver

I 2021 deltok vi i medarbeiderundersøkelsen Great Place To Work; et av Norges ledende selskap på arbeidsmiljø og kulturutvikling. I undersøkelsen oppnådde vi så gode resultater at vi ble sertifisert i henhold til en global standard for hva som kjennetegner en god arbeidsplass - for femte år på rad. Vi er et selskap med sterkt fokus på verdiene våre ydmykhet, respekt og ærlighet, og som er opptatt av å skape et godt miljø og en kultur hvor trivsel og medarbeiderglede står i fokus.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Geir Frank Tørresen

Stillingstittel: Servicesjef

Telefon: 404 63 765
E-post:
geir.frank.torressen@bavaria.no

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: Fortløpende

Arbeidssted: Stavanger