Søknadsfrist: Snarest

Vi vokser og søker dyktig Prosjekt-koordinator

WashTec Bilvask AS

Om arbeidsgiveren

WashTec er den globale ledende tilbyderen av innovative løsninger innen bilvask. Over 1800 medarbeidere i mer enn 80 land utformer vaskebusinessen sammen med oss. WashTec leverer utstyr for bilvask som dekker alle behov og krav, fra portalmaskiner, vasketunneler og selv-vask systemer for personbil, samt systemer for vask av lastebiler og busser.

WashTec Norden består av heleide datterselskaper i Norge og Danmark. Sverige og Finland forvaltes av egne distributører. Årsomsetningen for Norden er ca. 75 millioner euro, og har vist en stabil og lønnsom vekst de siste årene. WashTecs markedsandel i Norden er i dag nær 60% og er ventet å vokse i årene som kommer.

Vi søker dyktig Prosjektkoordinator.

WashTec leverer innovative løsninger innenfor bilvask og setter globale standarder i bransjen. Som Prosjektkoordinator arbeider du med våre prosjekter fra oppstart til overlevering. Du vil ha ustrakt kundekontakt og skal sikre korrekte leveranser til rett tid.

Vi har en bedriftskultur som er preget av korte beslutningsveier i en "flat" organisasjons-kultur som bidrar til høy trivsel i et godt og uformelt arbeidsmiljø.

Kunne du tenke deg å være med på å utvikle selskapet videre sammen med oss, vil vi gjerne høre fra deg!

Arbeidsoppgaver

Som Prosjektkoordinator hos oss er du en del av teamet som følger prosjektene fra oppstart til overlevering. Du bearbeider salgsdokumenter, setter leveranser i bestilling, følger opp fremdriften i prosjektene og utarbeider prosjektdokumentasjon. Du har en viktig rolle i prosjektene og sørger for at de overleveres som avtalt med kunden og i henhold til våre standarder.

Øvrige arbeidsoppgaver:

  • Prosjektoppfølging, herunder ordreregistrering og oppfølging av leveranser
  • Rapportere avvik og utarbeide tiltaksplaner
  • Aktivt bidra til kontinuerlig optimalisering av prosjektdriften
  • Utstrakt samarbeid med kunder, leverandører, partnere og kollegaer
  • Tett dialog med salg og prosjektledelse om leveringstid og produkt og oppfølging av dette
  • Transportkoordinasjon i samarbeid med kunde, fabrikk og øvrige leverandører
  • Skape gode og varige relasjoner til kunder og andre viktige forbindelser
  • Ad-hoc oppgaver som naturlig ligger under arbeidsområdet

Dine kvalifikasjoner:

  • Behersker norsk og engelsk som arbeidsspråk
  • Relevant utdanning, minimum videregående skole/fagbrev
  • Kompetanse innenfor tekniske fag er en fordel
  • God kjennskap til Excel
  • Generelt god systemforståelse

Personlige egenskaper

  • Du er en faglig trygg person som inngir tillit og respekt.
  • Du har drivkraft og gjennomføringsevne
  • Du er beslutningsdyktig og kan håndtere krevende situasjoner
  • Du tenker langsiktig og har en strukturert arbeidsform
  • Du er effektiv og systematisk

Vi tilbyr

  • Arbeidsoppgaver med et bredt og variert innhold
  • En sentral rolle i et selskap i vekst med stor påvirkning på egen arbeidshverdag og med korte beslutningslinjer
  • Kompetente og resultatorienterte kollegaer i et godt og uformelt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Anne Havsgård

Stillingstittel: HR Manager

Telefon: 917 39 423

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidssted: Billingstad