Er du rå på kundebehandling og har genuin interesse for bil?
Birger N Haug AS
Merk at denne artikkelen er over tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Om arbeidsgiveren
Birger N. Haug er Norges største Nissan- og Subaruforhandler og ble etablert i 1947. I 2017 ble vi Hyundai-forhandler, og er nå også forhandler av Maxus, Isuzu og MG. Det startet som et verksted på Bislett og utviklet seg raskt. I dag har Birger N. Haug avdelinger i Oslo, Asker og Bærum, Lillestrøm, Follo, Drammen, Røyken, Gardermoen, samt felles skade- og lakkavdeling i Oslo. Vi er 360 ansatte innenfor salg av nybil, bruktbil, verksted, skadeavdeling, bilutleie, klargjøring og administrasjon.
Våre kjerneverdier har siden 1947 vært kvalitet og omtanke. Kvalitet fordi det skal være kvalitet på alt vi leverer, og aller viktigst kvalitet på det arbeidet vi utfører. Omtanke fordi vi bryr oss om miljøet, mennesker og deres utvikling. Vi viser interesse, har toleranse og respekt for andre, både kunder og medarbeidere. Birger N. Haug har de siste årene hatt solid vekst og i 2020 var vi Norges niende største bilforhandler med over 8000 leverte nye og brukte biler. Samlet omsetning var 2,6 mrd. i 2020 og vi har som mål å omsette for over 3 mrd. i 2021.
Er du rå på kundebehandling og har genuin interesse for bil?
Vi venter inn nye spennende modeller, og er i vekst!
Derfor trenger vi å styrke laget slik at vi er forberedt på volumet som venter oss.
Ønsker du å være med på denne reisen?
Vi søker deg som vil gjøre en forskjell for kunden, som liker å etablere kontakt med nye mennesker og gjør alt for at kunden skal få en god opplevelse.
Du er nøyaktig, pliktoppfyllende og gjennomfører avtaler som blir gjort. Du jobber godt i team med de andre på kundemottaket og sammen skaper dere et godt rykte og gode tilbakemeldinger fra kundene våre.
Du er rett og slett den som får kunden til å ville gi oss toppscore når vi sender ut en kundeundersøkelse etter besøket!
Arbeidsoppgaver:
- Planlegging av verkstedsordrer
- Ta imot og behandle kundehenvendelser
- Gjennomgå serviceoppdraget med kunden
- Håndtere eventuelle reklamasjoner
Personlige egenskaper:
- Utadvendt
- Serviceinnstilt
- Er strukturert
- Kvalitetsbevisst
- Gode samarbeidsegenskaper
Vi ser etter deg som:
- Har bred erfaring fra kundebehandling, gjerne fra bilbransjen
- Er effektiv med strukturert arbeidsform og stor arbeidskapasitet
- Behersker norsk godt både muntlig og skriftlig
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale
- Engasjerte og dyktige kolleger
- En trygg arbeidsgiver som tør å satse på sine medarbeidere
- Gode behandlingsforsikringer
- God oppfølging av leder
Det er gode utviklingsmuligheter for den rette kandidaten.
Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.
Send din søknad til oss i dag!
Kontaktinformasjon
Kontaktperson: Silje Wien
Stillingstittel: Kunderådgiver
Telefon: 902 28 604
—
Kontaktperson: Andy Tsui
Stillingstittel: Nærmeste leder for stillingen
Telefon: 977 78 795
Stillingsinformasjon
Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Oslo