BilbransjeJOBBER
Mer fra Bilbransje24
Søknadsfrist: 17.desember
Merk at denne artikkelen er over tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Er du serviceinnstilt, løsningsorientert og uredd, og trigges av muligheten til å jobbe med de gode kundeopplevelsene hos en fremoverlent bilforhandler?
Da er dette stillingen for deg!
Hvordan vil arbeidshverdagen din se ut?
Hos oss får du en nøkkelrolle i form av å være bindeleddet mellom verkstedet og våre kunder. Du er gjerne det første ansiktet våre kunder møter, derfor er førsteinntrykket du gir helt avgjørende for en god start på en positiv kundeopplevelse.
Ditt hovedansvarsområde er å sikre fornøyde og lojale kunder gjennom gode kundeopplevelser. Dette gjør du ved å gi det lille ekstra som overgår forventingene, og nettopp det faller det deg naturlig å gjøre.
Du vil også ha en sentral rolle med tanke på å legge til rette for produksjon av god kvalitet, slik at vi kan gi kunder og ansatte gode og forutsigbare opplevelser dag etter dag. Dette sikrer du ved hjelp av gode kommunikasjonsegenskaper og rutiner.
Er du en do-er som elsker bil og mennesker? Ja, da er det ikke noe tvil om at du kommer til å trives i denne stillingen.
Hva skal til for at du skal lykkes og trives hos oss?
Utover dette ser vi gjerne at du er fremoverlent og ikke redd for å ta i et tak. I tillegg håper vi at du er en engasjert og blid kollega som ønsker å bidra positivt inn i vårt arbeidsmiljø.
Hva kan vi tilby deg?
Høres dette spennende ut?
Send inn din søknad eller ta kontakt med daglig leder Olav Weglo på mobil 99 51 00 15 om du har noen spørsmål