Søknadsfrist: 7. november

Vil du gjøre en forskjell og liker kontakt med mennesker?

Møller Bil Molde

Merk at denne artikkelen er over to år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Om arbeidsgiveren

Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Møller Bil Molde er et datterselskap i Møller Bil AS. Foruten salg av nye Volkswagen personbiler og nyttekjøretøy samt Audi personbiler, består virksomheten av autorisert verksted, salg av brukte biler og dele- og tilbehørsavdeling. Møller Bil Molde AS forventer en omsetning på ca 350 millioner kroner i 2021, og har 30 medarbeidere. Møller Bil Molde holder til i Verftsgaten 3, 6416 Molde.

Møller Bil Molde søker kundemottaker til vårt Volkswagen-verksted!

Vi søker deg som vil gjøre en forskjell for kunden, som liker å etablere kontakt med nye mennesker og gjør alt for at kunden skal få en god opplevelse under besøket. Du er nøyaktig og pliktoppfyllende, og gjennomfører avtaler som blir gjort. Du jobber godt i team med de andre kundemottakerne og sammen skaper dere et godt rykte og gode tilbakemeldinger fra kundene våre. Dette vil igjen gi oss flere fornøyde kunder. Med en god serviceforståelse vil teamet også skape flere bilsalg, og større ettermarked.

Arbeidsoppgaver:

Profesjonell kundeveiledning og oppfølging:

  • Håndtere timebestilling og forespørsler (telefon/mail/ved direkte henvendelser)
  • Planlegge verkstedgjennomganger med rett mekaniker/tekniker på rett jobb i verkstedsystemet
  • Utarbeide pristilbud og følge opp disse med mål om å planlegge ny verkstedtime
  • Være kundens naturlige kontaktpunkt ved henvendelser
  • Gjennomføre andre relevante oppgaver for å sikre den daglige drift
  • Oppfølging av kundene med innsalg av serviceavtaler, dekkhotell osv.
  • Profesjonell veiledning og oppfølging av kundene
  • Håndtere eventuelle garantier og reklamasjoner

Drifte mekanikergruppen effektivt:

  • God planlegging i samarbeid med de andre kundemottakerne
  • Tett oppfølging av dagens produksjon og påse at det til enhver tid er nok arbeid til teamet
  • Følge opp prestasjoner mot fastsatte mål

Personlige egenskaper:

Du har alltid kunden i fokus og du bør være:

  • Imøtekommende og motiveres av å yte god service
  • En god relasjonsbygger med lederegenskaper som evner å motivere og begeistre teamet ditt
  • Strukturert og nøyaktig
  • Flink til å kommunisere både skriftlig og muntlig
  • God til å håndtere flere ting samtidig i en til tider hektisk hverdag

Kvalifikasjoner:

  • Grunnleggende kunnskaper om bilens oppbygging er ønskelig, men ikke et krav
  • Interesse for biler og mennesker
  • Erfaring med IT-verktøy
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig

Vi tilbyr:

  • En spennende og allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter i Norges største bilforhandlerkjede
  • Svært godt arbeidsmiljø
  • Gode systemer, tydelige prosesser og opplæringsprogrammer
  • Å jobbe med noen av verdens mest kjente merkevarer
  • Gode betingelser inklusive Møller Mobility Groups pensjons- og forsikringsordninger
  • Tydelig fokus på helse, miljø og sikkerhet
  • Firmahytter

Stillingen rapporterer til Servicemarkedssjef.

Ikke helt solgt ennå og vil gjerne vite litt mer? Ta kontakt med servicemarkedssjef Kjetil Næss, se kontaktinformasjon.

Søknadsfrist: 7. november 2021.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Kjetil Næss

Stillingstittel: Servicemarkedssjef

Telefon: 92261185

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: 7. november

Arbeidssted: Molde