Søknadsfrist: Snarest

Vi vokser og søker dyktig Teknisk innkjøper

WashTec Bilvask AS

Om arbeidsgiveren

WashTec er den globale ledende tilbyderen av innovative løsninger innen bilvask. Over 1800 medarbeidere i mer enn 80 land utformer vaskebusinessen sammen med oss. WashTec leverer utstyr for bilvask som dekker alle behov og krav, fra portalmaskiner, vasketunneler og selv-vask systemer for personbil, samt systemer for vask av lastebiler og busser.

WashTec Norden består av heleide datterselskaper i Norge og Danmark. Sverige og Finland forvaltes av egne distributører. Årsomsetningen for Norden er ca. 40 millioner euro, og har vist en stabil og lønnsom vekst de siste årene. WashTecs markedsandel i Norden er i dag nær 60% og er ventet å vokse i årene som kommer.

Washtec leverer innovative løsninger innenfor bilvask og setter globale standarder i bransjen. Som Teknisk innkjøper vil du ha ansvar for innkjøp og logistikk. Du vil ha utstrakt kundekontakt og skal sikre at våre leveranser er teknisk og sikkerhetsmessig forsvarlige.

Vi har en bedriftskultur som er preget av korte beslutningsveier i en "flat" organisasjons-kultur som bidrar til høy trivsel i et godt og uformelt arbeidsmiljø.

Kunne du tenke deg å være med på å utvikle selskapet videre sammen med oss, vil vi gjerne høre fra deg!

Arbeidsoppgaver

Som Teknisk innkjøper har du ansvar for innkjøp og logistikk til prosjektene våre fra oppstart til overlevering. Du bearbeider salgsdokumenter og setter leveranser i bestilling og har ansvar for å planlegge leveranser og sørge for at vi leverer som avtalt. Du følger opp fremdriften i prosjektene, utarbeider prosjektdokumentasjon og har en viktig rolle i sluttfasen av prosjektene slik at prosjektene overleveres i henhold til våre standarder.

Øvrige arbeidsoppgaver:

  • Planlegge og følge opp innkjøp i våre prosjekter
  • Rapportere og følge opp avvik i leveranser
  • Utstrakt samarbeid med kunder, leverandører, partnere og kollegaer
  • Bidra til kontinuerlig forbedring innenfor innkjøp og logistikk
  • Du har ikke personalansvar, men er likevel ansvarlig for å følge opp varelager hos ansatte teknikere og samarbeidspartnere.

Kvalifikasjoner for stillingen:

  • Teknisk utdannelse innen relevante fagområder
  • Teknisk forståelse, nysgjerrighet og interesse
  • Erfaring fra innkjøp og er komfortabel med å håndtere komplekse problemstillinger
  • Tverrfaglig forståelse og evne til å se de store linjene
  • God erfaring innen excel og generelt gode system- og IT kunnskaper, gjerne erfaring med SAP og lignende verktøy
  • Behersker både norsk og engelsk som arbeidsspråk

Hvem er du?

  • Du er en faglig trygg person som inngir tillit og respekt
  • Du har drivkraft og gjennomføringsevne og tar operativt ansvar
  • Du er beslutningsdyktig og kan håndtere krevende situasjoner hvis de oppstår
  • Du tenker langsiktig og har en strukturert arbeidsform
  • Du er effektiv og systematisk

Hva vi tilbyr:

  • Arbeidsoppgaver med et bredt- og variert innhold
  • En sentral rolle i et selskap i vekst med stor påvirkning på egen arbeidshverdag og med korte beslutningslinjer
  • Kompetente og resultatorienterte kolleger i et godt og uformelt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Søknader behandles fortløpende.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Anne Havsgård

Stillingstittel: HR Manager, Dinamismo AS

Telefon: 917 39 423

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidssted: Billingstad