Vi vokser og søker dyktig Prosjektleder
WashTec Bilvask AS
Merk at denne artikkelen er over tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Om arbeidsgiveren
WashTec er den globale ledende tilbyderen av innovative løsninger innen bilvask. Over 1800 medarbeidere i mer enn 80 land utformer vaskebusinessen sammen med oss. WashTec leverer utstyr for bilvask som dekker alle behov og krav, fra portalmaskiner, vasketunneler og selv-vask systemer for personbil, samt systemer for vask av lastebiler og busser.
WashTec Norden består av heleide datterselskaper i Norge og Danmark. Sverige og Finland forvaltes av egne distributører. Årsomsetningen for Norden er ca. 40 millioner euro, og har vist en stabil og lønnsom vekst de siste årene. WashTecs markedsandel i Norden er i dag nær 60% og er ventet å vokse i årene som kommer.
Washtec leverer innovative løsninger innenfor bilvask og setter globale standarder i bransjen. Som Prosjektleder hos oss har ansvar for våre prosjekter fra oppstart til overlevering. Du vil ha utstrakt kundekontakt og skal sikre at våre leveranser er både teknisk og sikkerhetsmessig forsvarlige.
Vi har en bedriftskultur som er preget av korte beslutningsveier i en "flat" organisasjons-kultur som bidrar til høy trivsel i et godt og uformelt arbeidsmiljø.
Kunne du tenke deg å være med på å utvikle selskapet videre sammen med oss, vil vi gjerne høre fra deg!
Arbeidsoppgaver
Som Prosjektleder hos oss har du ansvar for å styre prosjektene fra oppstart til overlevering. Du bearbeider salgsdokumenter, setter leveranser i bestilling, følger opp fremdriften i prosjektene og utarbeider prosjektdokumentasjon. Innenfor ditt ansvarsområde ligger også planlegging av ressursbehov og sørge for at vi leverer som avtalt. Du har en viktig rolle i sluttfasen av prosjektene slik at våre prosjekter overleveres i henhold til våre standarder.
Øvrige arbeidsoppgaver:
- Planlegge for best mulig effektivitet hos teknikere og montører som er involvert i prosjektene
- Rapportere avvik og utarbeide tiltaksplaner
- Aktivt bidra til kontinuerlig optimalisering av prosjektdriften
- Utstrakt samarbeid med kunder, leverandører, partnere og kollegaer
- Du har ikke personalansvar, men er likevel ansvarlig for å styre interne og eksterne
- ressurser i prosjektene
Dine kvalifikasjoner
- Teknisk utdannelse og solid teknisk forståelse
- Erfaring fra prosjektledelse og komfortabel med å håndtere komplekse problemstillinger
- Tverrfaglig forståelse og ser de store linjene
- Stor interesse for digitale løsninger og har generelt gode system- og IT kunnskaper, gjerne erfaring med AutoCAD og lignende verktøy.
- Behersker norsk og engelsk som arbeidsspråk
Personlige egenskaper
- Du er en faglig trygg person som inngir tillit og respekt.
- Du har drivkraft og gjennomføringsevne og tar operativt ansvar
- Du er beslutningsdyktig og kan håndtere krevende situasjoner
- Du tenker langsiktig og har en strukturert arbeidsform
- Du er effektiv og systematisk
Vi tilbyr
- Arbeidsoppgaver med et bredt- og variert innhold
- En sentral rolle i et selskap i vekst med stor påvirkning på egen arbeidshverdag og med korte beslutningslinjer
- Kompetente og resultatorienterte kollegaer i et godt og uformelt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Søknader blir behandlet fortløpende.
Kontaktinformasjon
Kontaktperson: Anne Havsgård
Stillingstittel: HR Manager, Dinamismo AS
Telefon: 917 39 423
Stillingsinformasjon
Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Billingstad