Merk at denne artikkelen er over tre år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Om arbeidsgiveren
Fleks ble etablert i januar 2019 med med mål om å utfordre tradisjonelt bileierskap. Det er en corporate start-up som inntil nylig var heleid av Bertel O. Steen. I juli 2021 kom Sparebank1 inn på eiersiden sammen med en gruppe finansielle investorer. I dag er vi et teknologi- og logistikkselskap med over 1 500 biler i flåten og Fleks er verdsatt til 700 MNOK. Selskapet er i gang med å rulle ut tjenesten til hele Norge og har internasjonale ambisjoner. Vi tror man må gjøre mer enn å bremse og begrense hvis vi skal ta samfunnet fremover, og håper at du er en av de som kan hjelpe oss videre.
Fleks er Norges største bilabonnement med mål om å utfordre tradisjonelt bileierskap. Selskapet er i sterk vekst og eies av Bertel O. Steen, Sparebank 1, Strømstangen og NWT Media.
Performance markedsfører
Fleks er Norges ledende- og raskest voksende bilabonnement som utfordrer bileierskapet slik vi kjenner det. Vi mener at eierskap er en utdatert målestokk for velstand, og vil gi våre kunder fordelene ved å ha bil, uten ulempene ved å eie den. Som et teknologi- og logistikkselskap søker vi etter en performance markedsfører som vil være med å bygge den neste internasjonale merkevaren fra Norge.
Som vår nye performance markedsfører, vil du kunne:
Være med å utvikle et raskt voksende selskap med fokus på fantastiske kundeopplevelser, data og automasjon. Mye av det grunnleggende er på plass, men med et stort uforløst potensiale igjen.
Delta i å utvikle en fremtidsrettet og bærekraftig tjeneste som vil endre måten vi tenker rundt eierskap.
forme din rolle ut i fra dine styrker og interesser.
Ha en fleksibel arbeidsdag med muligheter for hjemmekontor.
Jobb med en tjeneste som er på full fart ut i resten av Norge og Norden.
Du vil få disse primære ansvarsområdene:
Overordnet ansvar for all performance-markedsføring.
Være med å utvikle strategi for performance-kanaler, samt styre budsjettene til disse kanalene.
Analysere og evaluere alt innhold vi har ute.
Jobbe aktivt med Facebook Business Manager, Snapchat for Business, Google Analytics og Google Ads. Vi bruker også Segment Personas som CDP, så du får alle muligheter til å utnytte denne dataen til tracking, analyse, målretting og for å skape fantastiske brukeropplevelser.
Bidra til et godt samarbeid og arbeidsfordeling mellom oss og vårt medie- og reklamebyrå i tillegg til andre konsulenter.
I tillegg til de mer tradisjonelle oppgavene for denne stillingen, vil du også bidra til å forme kommunikasjonsprogrammet gjennom hele kundereisen.
Du er den rette hvis du:
kjenner deg igjen i verdiene lyttende, ukomplisert og raus
er ekstremt opptatt av å lære
har et kommersielt hode og liker å jobbe etter konkrete målsetninger
elsker å analysere, målrette og optimalisere innhold og annonser, i alle typer digitale kanaler
tror på å evaluere, ikke rapportere
er resultatdrevet og nysgjerrig
har minimum 2 – 5 års med erfaring med digital markedsføring og annonsering. Erfaring fra konsulent- eller byråsiden er en fordel, men ikke noe krav.
elsker data og hvordan dette kan bidra til fantastiske kundeopplevelser og kommersielle muligheter
har erfaring med Facebook Business Manager, Snapchat for Business, LinkedIn Business Solutions, Google Analytics, Google Ads, Google Shopping og/eller Segment Personas.