BilbransjeJOBBER
Mer fra Bilbransje24
Søknadsfrist: 22. juni
Merk at denne artikkelen er over fire år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Melhus Bil Trondheim er i stor vekst og har behov for å styrke vår administrasjon på servicemarkedet. Vi har i løpet av den siste perioden opplevd en betydelig økning i etterspørselen etter våre tjenester og ønsker sikre at alle våre kunder er #heltfornøyd. Vi ser derfor behovet for en administrativ rolle som kan tilføre oss ytterligere effektivitet, struktur og arbeidskapasitet.
Som garantibehandler / servicemarkedssekretær vil du ha ansvar for blant annet:- Behandling og oppfølging av garantisaker- Løpende innkalling av kunder til service og EU-kontroller- Kundebehandling på telefon og i serviceskranken- Behandling av innkommende leads- Opprette og fakturere verkstedordrer
Du vil i denne stillingen jobbe tett sammen med et team som innehar førsteklasses kompetanse på verksteddrift. Den vi ser etter trenger derfor ikke å ha jobbet i tilsvarende rolle tidligere, men det er en stor fordel om du kjenner deg igjen i de fleste av disse personlige egenskapene:
- Du er systematisk og strukturert
- Du setter pris på en hektisk hverdag
- Du er glad i kundebehandling
- Du evner å snu en kundeklage til en positiv kundeopplevelse
- Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Du er lærevillig og jobber effektivt på PC
Vi oppfordrer både kvinner og menn til å søke på stillingen.
Hvis du synes denne stillingen høres interessant ut, så oppfordrer vi deg til å søke. For mer informasjon kan du gjerne ta kontakt med daglig leder Rune Hagen på tlf. 957 09 032 eller sende en e-post til rune.hagen@melhusbil.no