Søknadsfrist: 28. desember

Er du glad i folk og skikkelig serviceminded?

Møller Bil Gjøvik

Om arbeidsgiveren

Møller Bil er en del av Møller Mobility Group (MMG) som er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Møller Bil Gjøvik er en del av Møller Bil Innlandet AS som er et datterselskap i Møller Bil AS. Møller Bil Gjøvik er forhandler for Audi, Volkswagen Personbil, Volkswagen Nyttekjøretøy og Skoda. I tillegg til salg av nye og brukte biler, består virksomheten av autorisert verksted og dele- og tilbehørsalg. Bedriften har 50 medarbeidere og forventer en omsetning på ca 400 millioner kroner i 2024. Møller Bil Gjøvik har en sentral beliggenhet i Ringvegen 10, 2815 Gjøvik.

Møller Bil Gjøvik søker Kundemottaker/serviceleder til vår verksteddrift

På Møller Bil Gjøvik har vi fokus på to ting: "folk" og "forretning" - i den rekkefølgen. Vi setter våre kunder og medarbeidere først og har klokketro på at dette vil føre til god forretning. For å skape de beste kundeopplevelsene er vi helt avhengig av engasjerte og serviceinnstilte medarbeidere som strekker seg det lille ekstra både for kunden og kollegaen.

Kundemottaker/serviceleder har en svært viktig rolle som bindeledd mellom våre kunder og kolleger. Stillingen inngår i vårt Servicemarked hvor vi er fleksible i forhold til arbeidsoppgaver.

Vi søker deg som vil gjøre en forskjell for kunden, som liker å etablere kontakt med nye mennesker og gjør alt for at kunden skal få en god opplevelse under besøket. Du er nøyaktig og pliktoppfyllende, og gjennomfører avtaler som blir gjort. Du jobber godt i team med de andre kundemottakerne/servicelederne og sammen skaper dere et godt rykte og gode tilbakemeldinger fra kundene våre. Dette vil igjen gi oss flere fornøyde kunder. Med en god serviceforståelse vil teamet også skape flere bilsalg, og større ettermarked. Har du i tillegg god teknisk innsikt - ja da vil vi gjerne ha en prat med deg.

Arbeidsoppgaver:

Profesjonell kundeveiledning og oppfølging: 

  • Klargjøre og gjennomgå serviceoppdraget med kunden
  • Utarbeide pristilbud og planlegge nye verkstedtimer
  • Kontakte kunden ifm eventuelle tilleggsarbeider
  • Gjennomføre andre relevante oppgaver for å sikre den daglige drift
  • Håndtere eventuelle garanti og reklamasjoner

Drifte mekanikergruppen effektivt:

  • God planlegging i samarbeid med våre mekanikere og verkstedadministrasjon
  • Tett oppfølging av dagens produksjon og påse at det til enhver tid er nok arbeid til teamet
  • Følge opp prestasjoner mot fastsatte mål
  • Gjennomgå arbeidsordre og klargjøre til fakturering kunde

Personlige egenskaper:

Du har alltid kunden i fokus og du bør være:

  • Svært opptatt av å levere den beste kundereisen, imøtekommende og motiveres av å yte god service
  • En god relasjonsbygger med egenskaper som evner å motivere og begeistre kunder og kolleger
  • Strukturert og nøyaktig og flink til å håndtere flere ting samtidig i en til tider meget hektisk hverdag
  • Fllink til å kommunisere både skriftlig og muntlig
  • Grunnleggende positiv og glad i å smile

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra kundeservice/kundebehandling
  • Grunnleggende kunnskaper om bilens oppbygging er ønskelig
  • Interesse for mennesker og biler
  • Erfaring med IT-verktøy
  • Beherske norsk svært godt skriftlig og muntlig

Vi tilbyr:

  • En spennende og allsidig jobb med gode utviklingsmuligheter og svært godt arbeidsmiljø
  • Gode systemer, tydelige prosesser og opplæringsprogrammer
  • Gode betingelser inkl Møller Mobility Groups meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Tydelig fokus på helse, miljø og sikkerhet

Stillingen rapporterer til Servicemarkedssjef.

I 2025 er Møller Mobility Group igjen rangert på Topp-listen over landets mest attraktive arbeidsplasser. Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.

Ikke helt solgt ennå, men vil gjerne vite litt mer? Ta kontakt med servicemarkedssjef Kai Bibow-Todal, se kontaktinformasjon.

Søknadsfrist: 28.12.2025, søknader vurderes fortløpende.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Kai Bibow-Todal
Stillingstittel: Servicemarkedssjef
Telefon: 47 90 44 94
E-post: kai.bibow-todal@moller.no

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 28. desember
Arbeidssted: Gjøvik