Søknadsfrist: 14. desember

Delemedarbeider med kundeansvar

Møller Bil Nesttun

Om arbeidsgiveren

Møller Bil er en del av Møller Mobility Group (MMG) som er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no

Møller Bil Nesttun er en del av det juridiske selskapet Møller Bil Bergen AS, som er et datterselskap i Møller Bil AS. Foruten salg av nye Volkswagen personbiler og nyttekjøretøy består virksomheten av autorisert verksted og salg av deler og tilbehør. Møller Bil Nesttun har 54 medarbeidere og forventer en omsetning på cirka cirka 530 millioner kroner i 2025. Bedriften er sertifisert i henhold til ISO 9001 på kvalitet og ISO 14001 på miljø. Møller Bil Nesttun holder til i Sanddalsvegen 1, 5221 Nesttun.

Har du lyst til å bli en del av delelagerteamet som sikrer effektiv drift og tilgjengeligheten av riktige deler til rett tid?
Da vil vi gjerne høre fra deg!

Om rollen:

Som en del av delelagerteamet vil du være ansvarlig for å sikre at alle deler er på rett sted til rett tid – både for mekanikerne våre, salgsavdelinger og for våre eksterne kunder. Du vil være en nøkkelperson i å holde orden på lageret og sikre at alle prosesser går som de skal ved å:

  • Støtte mekanikerne: Sikre at mekanikerne har alle delene de trenger - når de trenger dem, slik at de kan utføre sitt arbeid effektivt
  • Bidra til mersalg: Informere om, og bestille deler og tilbehør som våre kunder ønsker. Det kan være reservedeler, dekk, felger og annet biltilbehør for økt tilfredshet blant våre interne, private- og bedriftskunder
  • Forstå kundenes behov: Analysere data om hvilke deler som har høyest etterspørsel og hvilke som ofte er utsolgt for optimalisert lagerbeholdning

Det er også viktig at du er glad i å snakke med mennesker, for stillingen er også del av kundefrontteamet for inn- og utlevering av biler til verkstedet. 

Administrative oppgaver:

  • Bestille deler på forespørsel ved å besvare henvendelser fra kunder (både interne og eksterne)
  • Motta, registrere, fjerne og plassere deler samt pakke og sende returordrer
  • Levere deler til verkstedet for jevn flyt
  • Sikre korrekte leveranser til rett tid for arbeidsordre og eksterne kunder
  • Utføre og håndtere faktura
  • Håndtere avfall etter rutiner og holde lageret rent og ryddig
  • Følge gjeldende prosesser og rutiner for delehåndtering
  • Bidra til høy omløpshastighet og lav ukurans på lageret
  • Støtte organisasjonen ved behov

Vi ser etter deg med erfaring og kunnskap innen bil- og verkstedsdrift, delehåndtering og kjennskap til systemer som ELSA.

Dine personlige egenskaper er:

  • Omgjengelig: Du er inkluderende og inspirerende, og trives med å jobbe med andre. Du behersker både norsk og engelsk muntlig og skriftlig. 
  • Strukturert: Du er systematisk og resultatorientert, og liker å ha orden i sakene
  • Profesjonell: Du lever etter Møller sine grunnverdier og bruker disse aktivt i hverdagen
  • Faglig dyktig: Du har evnen til å håndtere servicebehov effektivt og har god data og teknisk innsikt

Høres dette ut som deg? Vi gleder oss til å finne en ny kollega som er like engasjert i deler og service som vi er!

Har du spørsmål vedr stillingen? Kontakt gjerne Helge Hilsen, se kontaktinformasjon. 

I 2025 er Møller Mobility Group igjen rangert på Topp-listen over landets mest attraktive arbeidsplasser. Vi vet at en mangfoldig gjeng sammensatt av ulike typer og personligheter skaper de beste resultatene over tid, og ikke minst at det gjør det mer moro å gå på jobb. Om du ønsker å bli en del av Møllers familie av bilelskere, håper vi å høre fra deg.

Hvis du kjenner deg igjen i beskrivelsen og kan tenke deg å bli en del av vårt team, send oss din søknad innen 14.12.2025, søknader vurderes fortløpende. 

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Helge Nilsen
Stillingstittel: Servicemarkedssjef
Telefon: 991 08 977
E-post: helgec.nilsen@moller.no

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 14. desember
Arbeidssted: Bergen