Søknadsfrist: Snarest

Kundemottaker

Alt i Alt AS

Om arbeidsgiveren

Alt i Alt er en ledende aktør innen bruktbilbransjen i Nord-Norge. Vi har i 10 år solgt og levert tusenvis av bruktbiler over hele landet, og i enkelte tilfeller utlandet. Vi har i alle år kun vært et utsalgssted, men flytter nå inn i nye større lokaler og starter et eget verksted. Vår kundeportefølje består både av privatpersoner og bedrifter, og vi legger stor vekt på faglig dyktighet, orden og god kundebehandling. Vi har på kort tid opplevd sterk vekst, og vi har store ambisjoner videre.

Kundemottaker - Bilverksted

Om oss

Alt i Alt er en ledende aktør innen bruktbilbransjen i Nord-Norge. Vi har i 10 år solgt og levert tusenvis av bruktbiler over hele landet, og i enkelte tilfeller utlandet. Vi har i alle år kun vært et utsalgssted, men flytter nå inn i nye større lokaler og starter et eget verksted.

Vår kundeportefølje består både av privatpersoner og bedrifter, og vi legger stor vekt på faglig dyktighet, orden og god kundebehandling. Vi har på kort tid opplevd sterk vekst, og vi har store ambisjoner videre.

Vi er et lite, men ambisiøst team på 7 ansatte som jobber tett sammen for å levere kvalitet i alle ledd, fra kjøp og salg av bruktbiler, til service, reparasjon og kundebehandling. Hos oss er ingen dag lik, og vi legger vekt på profesjonalitet, effektivitet og et trivelig arbeidsmiljø.

Nå søker vi en strukturert og serviceinnstilt kundemottaker som vil være et sentralt bindeledd mellom kunder, verksted og salgsavdeling.

Om stillingen

Som kundemottaker hos Alt i Alt vil du være bedriftens ansikt utad og første kontaktpunkt for både verksted- og bilkunder. Du skal sikre en positiv kundeopplevelse gjennom hele prosessen. Fra bestilling og innlevering, til oppfølging og utlevering av bil.

Stillingen krever en person med relevant bransjeerfaring og forståelse for både verksteddrift, bildeler og kundehåndtering. Du vil jobbe tett med både teknisk leder, mekanikere og salgsteamet, og ha ansvar for daglig koordinering, kommunikasjon og oppfølging.

Arbeidsoppgaver

  • Mottak og oppfølging av kunder til verksted og bilsalg

  • Planlegging og registrering av verkstedtimer og serviceoppdrag

  • Bestilling og håndtering av bildeler og utstyr

  • Kommunikasjon med leverandører, verksted og kunder

  • Fakturering, tilbud og administrative oppgaver

  • Bidra til god flyt og samhandling mellom verksted og salgsavdeling

  • Sikre at alle kunder opplever profesjonell og effektiv service

Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra kundemottak i bilbransjen, delelager, verksted eller lignende

  • Gjerne faglig bakgrunn eller god forståelse for bil og verkstedsdrift

  • Strukturert og trygg i bruk av datasystemer (f.eks. verkstedsystemer, ordre/fakturaprogram, e-post, Excel m.m.)

  • Førerkort klasse B

  • Norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt, positiv og profesjonell i møte med kunder

  • Strukturert og løsningsorientert, du liker orden og system

  • Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig uten å miste oversikten

  • Trives med ansvar og samarbeid med fagpersonell

  • Pålitelig, nøyaktig og opptatt av kvalitet i arbeidet

Vi tilbyr

  • En sentral rolle i et verksted og bilfirma i sterk vekst

  • Konkurransedyktige betingelser, med lønn etter avtale, og gode utviklingsmuligheter

  • Et variert og spennende arbeidsmiljø med korte beslutningsveier

  • Muligheten til å påvirke og videreutvikle rutiner og kundeopplevelse

  • Et lite, sammensveiset team med høy trivsel og ambisjoner

Vil du være med på reisen videre og bidra til å løfte kundeopplevelsen hos Alt i Alt til neste nivå?
Send søknad og CV til jt@altialt.no, helst snarest, men innen 15.12.25.

For spørsmål om stillingen, kontakt Jørgen-Tobias Michaelsen, Daglig Leder.

Tlf 45204878 og epost jt@altialt.no

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Jørgen-Tobias Michaelsen
Stillingstittel: Daglig Leder
Telefon: 45 20 48 78

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Ankenes, Narvik