Søknadsfrist: Snarest

Kunderådgiver takst

Toyota Asker og Bærum

Om arbeidsgiveren

Toyota Asker og Bærum er en av distriktets største bilforhandlere og har tre avdelinger: Rud, Asker og Lierskogen Skadesenter. Vi er 115 kundeorienterte medarbeidere som gjør sin beste hver dag for å gi kundene våre den gode servicen de fortjener. I 2024 solgte vi over 2 200 biler, og omsatte for ca. 830 millioner kroner.

Vi har stort fokus på kundeopplevelser og har en tydelig visjon «Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder». Gjennom Toyotas globale utviklingsprogram jobber vi målrettet for å utvikle fremtidens medarbeidere og ledere – programmene er basert på våre kjerneverdier: kontinuerlig forbedring og respekt for mennesker.

Vi er 100% eid av Bauda AS - Norges største forhandlergruppering for Toyota. I 2024 omsatte konsernet for ca. 6 300 millioner kroner og solgte over 18 000 biler, og har over 950 dedikerte medarbeidere. Arbeidsplassene i Bauda-konsernet skal preges av mangfold, og våre medarbeidere skal gjenspeile befolkning generelt. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Bauda-konsernet legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Bli en nøkkelperson i et team som brenner for kvalitet og kundeopplevelser

Vi er på jakt etter vår nye kunderådgiver takst som deler vår visjon – Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder. 

Med respekt for hverandre og kontinuerlig forbedring som fundament i våre verdier jobber vi hardt sammen for å nå våre mål. Som vår nye Kunderådgiver takst blir du en del av Toyota Asker og Bærum avd. Rud består av ca. 60 medarbeidere, mens ettermarkedet består av 46 medarbeidere.

Hvorfor bli en del av Toyota Asker og Bærum?

Vi legger stor vekt på et positivt arbeidsmiljø og et sterkt fellesskap. Hos oss får du ikke bare muligheten til å jobbe med et av verdens ledende bilmerker, men også sjansen til å utvikle deg både profesjonelt og personlig. Vi verdsetter hver enkelt medarbeider og tror på å skape et arbeidsmiljø som inspirerer til samarbeid, innovasjon og suksess.

  • Kontinuerlig forbedring: Vi legger stor vekt på kontinuerlig forbedring av prosesser og produkter. Dette gir medarbeiderne våre muligheten til å være involvert i utfordrende prosjekter og stadig forbedre sin kompetanse.

  • Respekt for mennesker: Hos oss vektlegger verdien av respekt for hver enkelt medarbeider. Dette bidrar til et positivt arbeidsmiljø og en bedriftskultur som oppmuntrer til samarbeid og deltakelse.

  • Opplæring og utvikling: Vi investerer i opplæring og utvikling av våre medarbeidere. Gjennom Toyotas opplæringsprogrammer.

  • Bærekraft og samfunnsansvar: Toyota har vist engasjement for bærekraft og samfunnsansvar og sammen med konsernet setter vi bærekraft og mangfold på tapetet.

Toyota Asker og Bærum er opptatt av å tilby like muligheter for alle; uavhengig av kjønn, religion og øvrig bakgrunn.

Bli en del av Toyota Asker og Bærum, hvor dine ferdigheter blir verdsatt, og hvor vi sammen streber etter å levere den beste opplevelsen for våre kunder og medarbeidere.

Arbeidsoppgaver

  • Bidra til høy kundeopplevd kvalitet og sørge for at kunden opplever "det lille ekstra"

  • Håndtere booking av innkommende verkstedoppdrag og delebestillinger, og oppfølging av disse

  • Mottak av kunder i butikk, både ifbm innlevering og utlevering av bil til verkstedet, og betjening ved andre spørsmål eller ønsker

  • Jobbe proaktivt mot kunder

  • Takst og mottak av skadebiler for skadesenteret

  • Følge opp og ha ansvar for vår smartrep avdeling

  • Oppgjør og faktura mot forsikringsselskaper

  • Bidra til et godt samarbeid på tvers av de ulike avdelingene samt bidra til et positivt arbeidsmiljø

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper

  • Utpreget serviceinnstilling med gode holdninger.

  • Bilfaglig og god teknisk forståelse. Ikke krav til fagbrev

  • Ønskelig med kjennskap til delelager/logistikk.

  • Positiv, pliktoppfyllende, redelig og ansvarsbevisst.

  • God til å uttrykke deg og beherske norsk og engelsk muntlig og skriftlig.

  • Løsningsorientert, selvstendig, strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst.

  • Liker å jobbe i et aktivt miljø preget av høyt tempo.

Vi forventer at du har en utpreget serviceinnstillinger med gode holdninger mot andre mennesker. Videre ser vi for oss at du møter enhver oppgave med en positiv innstilling og du liker å sette stolthet i eget arbeid, samtidig som du ser løsninger der andre ser utfordringer. Du trives i et aktivt miljø, preget av et høyt tempo og du vet at det kreves både nøyaktighet og struktur for å oppnå ønskede resultater.

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Erik Guldbrandsen
Stillingstittel: Ettermarkedssjef
Kontakt (Finn.no): Send melding

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Arbeidssted: Rud, Bærum