Søknadsfrist: 13. april

Spennende mulighet som Produktsjef Digital Aftersales på Servicemarkedet i Harald A. Møller AS

Harald A. Møller AS

Om arbeidsgiveren

Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og har etablert seg som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. MMG er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller), forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger. For mer informasjon om selskapet, se www.moller.no.

Harald A. Møller AS er datterselskap av Møller Mobility Group og er Norges største bilimportør med import av Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT og CUPRA. Selskapet har rundt 400 medarbeidere.

Vi ser etter deg med erfaring fra servicemarkedet, gjerne fra en forhandler, som er opptatt av hvordan systemer og digitalisering er den store driveren for fremtidens servicemarked. Du kommuniserer faglig informasjon på en pedagogisk måte, enten det er for små grupper eller større forsamlinger.

Din hovedoppgave er å legge til rette for en vellykket implementering, sikre god forståelse, og sørge for at forhandlernettverket oppnår ønskede resultater med fabrikksystemene.

Dette kan vi tilby deg:

  • En sentral rolle hos importør med mulighet til å påvirke forhandlernettverket
  • Store muligheter for personlig og faglig læring og utvikling
  • En variert arbeidshverdag med en god balanse mellom rutineoppgaver og spennende prosjekter
  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons, behandling -og forsikringsordninger
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Være en del av et tverrfaglig miljø med kolleger som har spisskompetanse innenfor sine fagfelt

Sentrale oppgaver for stillingen vil være:

  • Være en go-to på servicemarkedssystemer
  • Ansvarlig for utrulling og oppfølging av Fabrikksystemer mot forhandlere
  • Støtte og veilede forhandlere. Være førstelinjesupport innenfor vårt fagfelt.
  • Lage presentasjoner og holde presentasjoner av faglig innhold
  • Utarbeide brukerveiledning på systemer
  • Ha direktekontakt med våre fabrikker

Vi tenker at vår nye kollega:

  • Kommuniserer tydelig og evner å formidle faglig innhold på en pedagogisk måte
  • Tar initiativ og fordyper seg i nye oppgaver.
  • Evner å prioritere selvstendig i hektiske perioder
  • Jobber strukturert og har god orden
  • God forståelse av prosesser og systemer fra forhandlervirksomhet

Stillingen rapporterer til Teamleder i Salg Servicemarked, og er lokalisert på vårt hovedkontor på Frysja i Oslo.

Har du erfaring fra forhandlernettverket - og en god forståelse av servicemarkedsprosesser? Da er dette en fin mulighet – og vi vil gjerne høre fra deg!

Søknadsfrist: 13. april

For mer informasjon om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med Andy Tsui eller Tom Nordby

Kontaktinformasjon

Kontaktperson: Andy Tsui
Stillingstittel: Teamleder Salg Servicemarked
Telefon: 977 78 795
E-post: andy.tsui@moller.no
-
Kontaktperson: Tom Nordby
Stillingstittel: Direktør Servicemarked
Telefon: 901 63 393
E-post: tom.nordby@moller.no

Stillingsinformasjon

Stillingsform: Fast
Søknadsfrist: 13. april
Arbeidssted: Oslo